A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
Browse by
Recent Submissions
-
Ziņu portālu “Delfi.lv” un “Rus.Delfi.lv” komunikācijas salīdzinājums “Facebook” platformā
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba „Ziņu portālu “Delfi.lv” un “Rus.Delfi.lv” komunikācijas salīdzinājums “Facebook” platformā” mērķis ir analizēt, kā mediju uzņēmums “Delfi” pielāgo saturu dažādām valodu grupām, vienlaikus pievēršoties ... -
Vizāžista darba komunikācija sociālajā medijā “Instagram” 2024. gadā: Latvijas un Lielbritānijas vizāžistu piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Digitālo mediju attīstība ir būtiski mainījusi skaistumkopšanas industriju, sniedzot iespēju vizāžistēm izveidot tiešu saikni ar savu auditoriju un veidot profesionālu tēlu, vienlaikus reaģējot uz aktuālām sociālajām ... -
Efektīvas personāla motivācijas metodes “Evolution Gaming” uzņēmumā.
(Latvijas Universitāte, 2025)Šajā bakalaura darbā tiks pētītas un analizētas efektīvās motivācijas metodes, ko izmanto “Evolution Gaming”, kā arī to ietekme uz darbinieku apmierinātību un uzņēmuma darbības rezultātiem. -
Sociālo mediju mārketinga ietekme uz zīmola atpazīstamību un zīmola tēlu: automašīnu koplietošanas nozares gadījumu izpēte
(Latvijas Universitāte, 2025)Šī bakalaura darba mērķis ir novērtēt SMM saistību ar zīmola atpazīstamību koplietošanas nozarē, izdarīt secinājumus, pamatojoties uz veikto pētījumu, un piedāvāt, kuras SMM pieejas ir visefektīvākās koplietošanas zīmola ... -
Sociālā kapitāla nozīme notiesāto personu resocializācijas procesā kopienā
(Latvijas Universitāte, 2024)Maģistra darba “Sociālā kapitāla nozīme notiesāto personu resocializācijas procesā kopienā” ietvaros tiks apskatīta sociālā kapitāla nozīme – kā resurss notiesātām personām, tā ietekme notiesāto personu resocializācijas ... -
Sociālo mediju izmantošana universitāšu tēla veidošanā: Latvijas Universitātes un Rīgas Tehniskās Universitātes salīdzinājums
(Latvijas Universitāte, 2024)Bakalaura darba tēma ir "Sоciālо mediju izmantоšana universitāšu tēla veidоšanā: Latvijas Universitātes un Rīgas Tehniskās universitātes salīdzinājums." Darba mērķis ir izpētīt un analizēt, kā sоciālie mediji tiek izmantоti ... -
Perspektīvas maiņa: Māksla mākslīgā intelekta laikmetā
(Latvijas Universitāte, 2024)Ar neseno mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas vien dažu sekunžu laikā spēj ģenerēt jaunus attēlus un video, parādīšanos, ir sākušās diskusijas par to, ko tas nozīmē laikmetīgās mākslas jomā. Šajā darbā tiek pētīta šādu rīku ... -
Lietotāju radīts saturs sociālo mediju mārketingā Latvijā 2023.-2024.gadam
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Lietotāju radīts saturs sociālo mediju mārketingā Latvijā 2023-2024.gadam” tiek analizēts Lietotāju radīts saturs (User- Generated Content, UGC) un tā loma sociālo mediju mārketingā Latvijā. Pētījumā tiek ... -
Digitālā mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā "Printful"
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbs “Digitālā mārketinga komunikācijas analīze uzņēmumā “Printful” “ izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādi ir digitālie mārketinga paņēmieni, ar ko mūsdienu uzņēmumi cenšas sasniegt auditoriju, un kā tie tiek ... -
Riska komunikācijas efektivitāte: Latvijas iedzīvotāju zināšanas par rīcību krīzes situācijās un to saistība ar uzticēšanos informācijas avotiem
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Riska komunikācijas efektivitāte: Latvijas iedzīvotāju zināšanas par rīcību krīzes situācijās un to saistība ar uzticēšanos informācijas avotiem” aplūkotas sabiedrības zināšanas par rīcību krīzes situācijās ... -
Digitālais mārketings, tā ietekme un potenciāls nākotnē uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām
(Latvijas Universitāte, 2025)Problēmas būtība. Noskaidrot un izpētīt automatizācijas pielietojumu digitālajā mārketingā, koncentrējoties uz klientu piesaisti un pārdošanu. Pētījuma mērķis. Izpētīt un analizēt gan cilvēku, gan uzņēmumu iesaisti digitālajā ... -
Noliktavu pakalpojumu attīstības iespējas loģistikas uzņēmumā “VERVO”
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Noliktavu pakalpojumu attīstības iespējas loģistikas uzņēmumā “Vervo” tiks apskatītas trīs galvenās noliktavu risinājumu alternatīvas priekš “Vervo” – ārpakalpojumu partneru noliktavu, noliktavas telpu ... -
Jauniešu apmaiņas programmu dalībnieku priekšstati par Latviju un iemesli izvelēties to par programmas galamērķi
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbs “Jauniešu apmaiņas programmu dalībnieku priekšstati par Latviju un iemesli izvelēties to par programmas galamērķi” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt, kādi priekšstati par Latviju pastāv pirms jauniešu dalības ... -
Integrētā mārketinga komunikācija vieglo elektroauto segmentā: "CUPRA Tavascan" un "KIA EV9" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba tēma ir “Integrētā mārketinga komunikācija vieglo elektroauto segmentā: “Cupra Tavascan” un “Kia EV9” piemērs. Auto industrijas piedāvājums kļūst klientiem arvien labvēlīgāks ar lielu skaitu auto ražotāju, ... -
Korporatīvās sociālās atbildības (KSA) komunikācija mazumtirdzniecības nozarē: Lidl Latvija gadījuma izpēte
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darbā “Korporatīvās sociālās atbildības (KSA) komunikācija mazumtirdzniecības nozarē: Lidl Latvija gadījuma izpēte ” tiek pētīts, kā Lidl Latvija komunicē savas KSA iniciatīvas un kāda ir šīs komunikācijas ietekme ... -
Tūrisma aģentūras SIA Discovery veicināšanas tiešsaistes komunikācijas stratēģijas izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba temats ir “Tūrisma aģentūras SIA Discovery veicināšanas tiešsaistes komunikācijas stratēģijas izstrāde konkurētspējas paaugstināšanai”. Darba mērķis ir izpētīt, kāda ir šī brīža tūrisma aģentūra SIA “Discovery” ... -
Zinātnes sasniegumu atspoguļojums Latvijas ziņu portālos Delfi.lv, Lsm.lv, Tvnet.lv. 2021. - 2023. gada publikāciju analīze
(Latvijas Universitāte, 2025)Šajā pētījumā tiks analizēta galveno globālo zinātnisko atklājumu reprezentācija Latvijas ziņu portālos Delfi.lv, LSM.lv un TVNET.lv no 2021. līdz 2023. gadam. Zinātnes tēma ir viena no būtiskākajām un ietekmīgākajām ... -
Zīmolu “Nela Gems” un “Meimelin” identitātes veidošana TikTok platformā: aksesuāru zīmolu komunikācijas stils un satura tendences
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba nosaukums ir “Zīmolu “Nela Gems” un “Meimelin” identitātes veidošana TikTok platformā: aksesuāru zīmolu komunikācijas stils un satura tendences”. Pētījuma mērķis ir analizēt komunikācijas stilu, satura ... -
Mārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala "Laundry House" piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba “Mārketinga mērķu sasniegšana divu uzņēmuma sadarbības ietvaros, pop-up veikala “Laundry House” piemērs” izstrādāts, lai noskaidroti, kādi mūsdienās Šis pētnieciskais darbs sastāv no trīs daļā – teorētiskās ... -
Jauno tehnoloģiju pielietojums teātra komunikācijā ar skatītājiem: Dailes teātra piemērs
(Latvijas Universitāte, 2025)Bakalaura darba “Jauno tehnoloģiju pielietojums teātra komunikācijā ar skatītājiem: Dailes teātra piemērs” mērķis ir saprast, kāda vieta un attīstība teātra mākslai ir mūsdienu tehnoloģiju laikmetā, aplūkojot to no skatītāju ...