Search
Now showing items 1-10 of 642
Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma – Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas futbolu klubi cīnās par savu un savu spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu atpazīstamību, līdz ar to ir ...
SIA “Eka paipalas” mārketinga kompleksa analīze.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir „SIA “Eka paipalas” mārketinga kompleksa analīze”. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo Latvijas paipalu olu tirgū ir liela konkurence par klientiem, ka arī ir grūti ienākt lielu tīklu veikalos, kas ...
Konkurētspējs analīze uzņēmumā SIA "Allnex Latvia".
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba ietvaros autors pētīja un analizēja SIA “Allnex Latvia” biznesa centra darbību un konkurētspēju attiecībā pret citiem biznesa centriem. Bakalaura darba mērķis ir noteikt cik konkurētspējīgs ir biznesa centrs ...
Biznesa procesu reorganizācija komercbankās
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Biznesa procesu reorganizācija komercbankās”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt, kā biznesa procesu reorganizācija tika ieviesta PSB bankā Krievijā, un novērtēt tās ietekmi uz banku un tās klientiem. ...
Uzņēmuma "X" stratēģijas analīze un pilnveide.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba tēma ir “Z/S “Atvasaras” attīstības stratēģijas izstrāde”. Stratēģijas izstrāde tiek balstīta uz vidēju zemnieku saimniecību konkurētspējas attīstīšanu un iekšējās un ārējās vides analīzes novērtēšanu, kā, ...
Iekšējās un ārējās vides analīze un tās pilnveidošana AS "SEB banka".
(Latvijas Universitāte, 2020)
AS SEB banka ir kapitālsabiedrība, kura darbojas saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem, kā arī uzņēmuma statūtiem. Bakalaura darba mērķis ir noteikt uzņēmuma iekšējās un ārējās vides ietekmējošo faktoru ietekmi, tiks ...
Produktu izvietojums uzņēmumā SIA "Skai Baltija".
(Latvijas Universitāte, 2020)
Pieaugošās konkurences apstākļos mazumtirdzniecības nozarē, uzņēmumam aizvien lielāka uzmanība jāpievērš tam, lai piesaistītu pircēju interesi. Produktu izvietošana ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā veicināt klientu ...
Iepakojums un tā ietekme uz pircēju rīcību.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz iepakojuma ietekmes teoriju un pircēja rīcību teorijas analīzi un kvalitatīvo un kvantitatīvo metožu pētījumiem, noskaidrot produkta iepakojuma nozīmi pircēju izvēlē, atklāt ...
Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā "Tesla".
(Latvijas Universitāte, 2020)
Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskajiem aspektiem, veikto mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā Tesla, iegūtajiem aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikācijas uzņēmumā, ...
Mārketinga komunikāciju loma mazumtirdzniecības veikalu izvēlē.
(Latvijas Universitāte, 2020)
Mazumtirdzniecībai ir būtiska nozīme, lai patērētājiem būtu pieejami ražotāju produkti. Tā kā šajā nozarē valda samērā liela konkurence, tad mazumtirgotāji aktīvi izmanto mārketinga komunikācijas, lai piesaistītu patērētājus. ...