• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze.

Thumbnail
View/Open
303-76454-Purins_Nils.Toms_np17021.pdf (1.020Mb)
Author
Puriņš, Nils Toms
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma – Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas futbolu klubi cīnās par savu un savu spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu atpazīstamību, līdz ar to ir nepieciešams izmantot mārketinga komunikācijas, tādā veidā piesaistot sev papildus līdzjutējus un sponsorus, kā arī spēlētājiem ir lielāka motivācija spēlēt klubā, kurs ir populārs un zināms. Bakalaura darba pētāmā problēma ir Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. No pētāmās problēmas izriet bakalaura darba mērķis, kas ir, pamatojoties uz teorētisko informāciju, veikto respondentu aptauju un pieejamiem datiem par klubu, veikt Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīzi, atbilstoši sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem. Darbs sastāv no 70 lapaspusēm, 21 attēla, 2 tabulām un 1 pielikuma. Darbā tika izmantoti 30 informācijas avoti.
 
The title of the Bachelor's thesis is Analysis of Marketing Communications at Riga Football Club. The topic of the bachelor's is actual, because Latvian football clubs are caring on their own and their players as well as product visibility in the market, therefore is necessity to use marketing communications, in such way to attract additional fans and sponsors, also the players have bigger motivation to play in club which is popular and suitable. The research problem of the Bachelor's thesis is analysis of marketing communications at Riga Football Club. The aim of the Bachelor's thesis follows from the researched problem, which is, based on theoretical information, the survey of respondents and available data about the club, to analyze the marketing communications at Riga Football Club, to make appropriate proposals for improvements. Thesis consists of 70 pages, 21 picture, 2 tables and 1 annex. 30 sources of information were used for thesis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50934
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV