Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorPuriņš, Nils Toms
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-06-30T01:09:17Z
dc.date.available2020-06-30T01:09:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other76454
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/50934
dc.description.abstractBakalaura darba tēma – Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. Bakalaura tēma ir aktuāla, jo Latvijas futbolu klubi cīnās par savu un savu spēlētāju, kā arī piedāvāto produktu atpazīstamību, līdz ar to ir nepieciešams izmantot mārketinga komunikācijas, tādā veidā piesaistot sev papildus līdzjutējus un sponsorus, kā arī spēlētājiem ir lielāka motivācija spēlēt klubā, kurs ir populārs un zināms. Bakalaura darba pētāmā problēma ir Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīze. No pētāmās problēmas izriet bakalaura darba mērķis, kas ir, pamatojoties uz teorētisko informāciju, veikto respondentu aptauju un pieejamiem datiem par klubu, veikt Riga Football Club mārketinga komunikāciju analīzi, atbilstoši sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem. Darbs sastāv no 70 lapaspusēm, 21 attēla, 2 tabulām un 1 pielikuma. Darbā tika izmantoti 30 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor's thesis is Analysis of Marketing Communications at Riga Football Club. The topic of the bachelor's is actual, because Latvian football clubs are caring on their own and their players as well as product visibility in the market, therefore is necessity to use marketing communications, in such way to attract additional fans and sponsors, also the players have bigger motivation to play in club which is popular and suitable. The research problem of the Bachelor's thesis is analysis of marketing communications at Riga Football Club. The aim of the Bachelor's thesis follows from the researched problem, which is, based on theoretical information, the survey of respondents and available data about the club, to analyze the marketing communications at Riga Football Club, to make appropriate proposals for improvements. Thesis consists of 70 pages, 21 picture, 2 tables and 1 annex. 30 sources of information were used for thesis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectRiga FC
dc.subjectsporta mārketings
dc.titleRiga Football Club mārketinga komunikāciju analīze.
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communications at Riga Football Club.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige