Search
Now showing items 1-4 of 4
Datora ģenerēta proza un dzeja
(Latvijas Universitāte, 2020)
Datora ģenerētas prozas un dzejas veidošanas metodes laika gaitā ir mainījušās. Datora ģenerētu prozu un dzeju arvien grūtāk ir atpazīt no cilvēka radītas daiļliteratūras. Tiek radītas jaunas metodes, kas mēģina atpazīt ...
Dažādu mākslīgā intelekta risinājumu pielietojums e-komercijā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Bakalaura darbā “Dažādu mākslīgā intelekta risinājumu pielietojums e-komercijā” tiek apskatīti un analizēti dažādi mākslīgā intelekta risinājumi, kas tiek izmantoti e-komercijas vietņu un sistēmu izstrādē, kā arī tiek ...
Māšīnmācīšanās pielietošana zoles spēlei
(Latvijas Universitāte, 2023)
Mūsdienās mašīnmācīšanās metodes ir bijušas ļoti efektīvas, lai izstrādātu spēcīgas, automatizētas gājienu prognozēšanas sistēmas, kā arī jaunu stratēģiju veidošanā. Tādās spēlēs kā šahs un Go lieliskus panākumus ir guvušas ...
Datorģenerētu pētniecisko darbu anotāciju atpazīšana ar dziļo mašīnmācīšanos
(Latvijas Universitāte, 2023)
Mākslīgā intelekta popularitāte strauji aug, un paliek arvien grūtāk atšķirt cilvēka rakstītu un datorģenerētu tekstu pētnieciskajos darbos, ziņu rakstos un citos dokumentos. Šī bakalaura darba mērķis ir izveidot mākslīgā ...