Search
Now showing items 1-9 of 9
Sociālpedagoģiskā darbība 5 – 7 gadu vecu bērnu socializācijas risku mazināšanā pirmsskolas izglītības iestādē.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Danas Zalmanes diplomdarbs “Sociālpedagoģiskā darbība 5 – 7 gadu vecu bērnu socializācijas risku mazināšanā pirmsskolas izglītības iestādē” izstrādāts 2021./2022. mācību gadā. Diplomdarba mērķis bija mazināt socializācijas ...
Pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība adaptācijas procesa veicināšanā 1,5-2 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2022)
Kvalifiklācijas darba temats: “Pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbība adaptācijas procesa veicināšanā 1,5 – 2 gadus veciem bērniem”. Kursa darba autore: Aleksandra Romule Kursa darba vadītāja: Mg. Paed. Ineta ...
1,5-2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšana sadarbībā ar vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)
Kvalifikācijas darba autore: Vita Vēvere Kvalifikācijas darba tēma: “1,5-2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšana sadarbībā ar vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: ...
Valodas sekmēšana ar muzikālo ritma rotaļu palīdzību pirmsskolas izglītības iestādē bērniem 3-4 gadu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās daļas un no empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apkopotas un analizētas teorētiskās atziņas par mūzikas izmantošanas iespējām pirmsskolas izglītības iestādē bērniem vecumā ...
Fizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem sekmīgā adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)
Darba nosaukums: Fizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem sekmīgā adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Izvirzītais mērķis: izpētīt fizisko aktivitāšu izmantošanas iespējas 2-3 gadus ...
Emociju nosaukšanas prasmes veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem, izmantojot digitālās tehnoloģijas pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)
Diplomdarba “Emociju nosaukšanas prasmes veicināšana 5 – 6 gadus veciem bērniem, izmantojot digitālās tehnoloģijas pirmsskolas izglītības iestādē” mērķis ir pētīt 5-6 gadus vecu bērnu emociju nosaukšanas prasmes veicināšanas ...
Sociālā pedagoga darbība pirmsskolas izglītības iestādē bērnu labizjūtas sekmēšanā.
(Latvijas Universitāte, 2022)
Kristīne Karples diplomdarbs “Sociālā pedagoga darbība pirmsskolas izglītības iestādē bērnu labizjūtas sekmēšanā” izstrādāts ar mērķi izpētīt sociālā pedagoga darbību bērnu labizjūtas sekmēšanā pirmsskolas izglītības ...
Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības iespējas saskarsmes ierobežojumu laikā
(Latvijas Universitāte, 2022)
A. Austriņas diplomdarba “Pirmsskolas izglītības iestādes pedagogu un vecāku sadarbības iespējas saskarsmes ierobežojumu laikā” mērķis ir noskaidrot, kā pedagogi var turpināt nodrošināt efektīvu komunikāciju ar vecākiem ...
Sociālpedagoģiskā darbība pirmsskolas izglītības iestādes izglītojamo agresīvas uzvedības novēršanā
(Latvijas Universitāte, 2022)
Anetes Zāles diplomdarbam “Sociālpedagoģiskā darbība pirmsskolas izglītības iestādes izglītojamo agresīvas uzvedības novēršanā”. Diplomdarba mērķis: izzināt agresīvu uzvedību, tās cēloņus un izpausmes veidus, un izzināt ...