• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

1,5-2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšana sadarbībā ar vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-85566-Vevere_Vita_vv19027.pdf (899.6Kb)
Author
Vēvere, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Date
2022
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba autore: Vita Vēvere Kvalifikācijas darba tēma: “1,5-2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesa sekmēšana sadarbībā ar vecākiem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed., Mg.phil., lektore Ērika Lanka Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski analizēt un noskaidrot 1,5-2 gadus vecu bērnu adaptāciju sekmējošos faktorus pirmsskolas izglītības iestādes sadarbībā ar vecākiem. Pētījuma jautājums: Kādi ir galvenie 1,5-2 gadus vecu bērnu adaptāciju sekmējošie faktori pirmsskolas izglītības iestādes sadarbībā ar vecākiem? Kvalifikācijas darbā analizēti tādi jautājumi kā bērna adaptācijas norise pirmsskolas izglītības iestādē, vecāku audzināšanas ietekme uz adaptācijas procesu, kā arī adaptāciju veicinošie faktori sadarbojoties pirmsskolas izglītības iestādei ar vecākiem. Apskatītas dažādas metodes vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības veicināšanai un uzlabošanai. Pētot pieejamo literatūru un informācijas avotus, tāpat, vērtējot praktisko darbību, rezultātā noskaidrojas, ka vecākiem ir ļoti svarīga loma bērna adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē un tās veiksmīgā attīstībā. Profesionāla sadarbība starp pirmsskolas iestādi, bērnu un vecākiem ir pats labākais adaptācijas procesa veicinātājs pirmsskolas izglītības iestādē. Izmantojot pēc iespējas dažādākas un kreatīvākas sadarbības formas, var tikt panākts viegls un interesants adaptācijas laiks pirmsskolas izglītības iestādē ikvienam bērnam. Darba sastāvs: 68 lpp., 7 tabulas, 8 attēli, izmantoti 31 literatūras avots. Atslēgas vārdi: adaptācija, adaptācijas veicināšana, sadarbība ar vecākiem, pirmsskolas izglītības iestāde, 1,5-2 gadus veci bērni.
 
Author of the qualification work Vita Vevere and led by Mg. paed, Mg. phil., lecturer Erika Lanka. Subject of qualification work: Promoting the adaptation process of children aged 1.5-2 in cooperation with parents in pre-primary education. Objective of the qualification work: Theoretically and practically analyse and clarify the factors contributing to the adaptation of children aged 1.5-2 in cooperation with their parents. Question of the qualification work: What are the main factors contributing to the adaptation of children aged 1.5-2 in cooperation with their parents? The qualification work analyses issues such as the process of adapting a child to a pre-primary education institution, the impact of parenting on the adaptation process, as well as the factors contributing to adaptation in cooperation with the parent institution. Various methods for promoting and improving cooperation between parents and pre-primary education institutions are examined. The work consists from two parts – theoretical and empirical. Theoretical part has shown what to identify and analyses the factors contributing to the adaptation of children 1,5-2 in cooperation with the parents of pre-primary educational establishments. Empirical part show the use of the most diverse and creative forms of cooperation can lead to an easy and interesting adaptation time for all children in the pre-primary education institution. Professional cooperation between a pre-school institution, a child and parents is the best contributor to the adaptation process in a pre-primary education institution. Composition: 68 pages, 7 tables, 8 pictures, 31 sources of literature used. Key words: adaptation, adaptation promotion, cooperation with parents, pre-school education, children 1.5-2 years old.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/57591
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV