Search
Now showing items 1-2 of 2
Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba "Kampaņu "Skaties ceļam acīs!" un "Dzīvības josta" efektivitāte un auditorijas attieksme" mērķis ir noskaidrot, kāda ir auditorijas attieksme, kā tās tiek vērtētas, kā arī vai tās ir efektīvas. Teorētiskajā ...
CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba tēma ir “CSDD 2016. gada sociālo kampaņu "Pierādi sevi citur, nevis uz ceļa!" un "Tumšo gājēju glābšanas misija" ietekme uz auditoriju”. Darbā tiek pētīta CSDD reklāmas kampaņu ietekme uz auditoriju. Darba ...