Search
Now showing items 1-4 of 4
VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā”.
Pētījuma problēma - VAS „Latvijas dzelzceļš” regulāri rīko dažādas sociālās reklāmas ...
"Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 - 2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir ”Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 – 2014).” Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir naratīva struktūra, kādas zīmes un elementi tajā parādās un kāds ir ...
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ...
Ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un to uztvere auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darbā tiek pētīts ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un tas, kā to uztver auditorija. Teorētiskais pamats balstīts uz cilvēka uztveri, trīs attieksmes komponentiem: ...