Search
Now showing items 1-2 of 2
Dzimte un smarža: kultūras un semiotiskā analīze parfimērijas reklāmā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Reklāma manipulē ar patērētāju psiholoģiju, lai provocētu tajos vēlmi un impulsu pirkt. Lai noteiktu nozīmi, reklāma izmanto vizuālus zīmju modeļus, veidojot, pārveidojot un nostiprinot sociālkultūras uzskatus par vīrišķību ...
Pārliecinošu valodas līdzekļu lietojums reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Mūsdienās reklāma ir viens no svarīgākajiem instrumentiem uzņēmējdarbības vidē, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai tā būtu pārliecinoša. Tādēļ darbā ir izpētīts, kā dažādos reklāmu elementos tiek izmantoti pārliecinoši valodas ...