Search
Now showing items 1-6 of 6
Pirmsskolas skolotāja un ģimenes sadarbība 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba tēma: Pirmsskolas skolotāja un ģimenes sadarbība 5-6 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā Darba autore: Oļesja Aleksandrova Pētījuma mērķis. Teorētiski un praktiski izpētīt bērnu saskarsmes prasmju ...
Saskarsmes veicināšana rīta aplī 5-6 gadus veciem bērniem
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba tēma: Saskarsmes veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem rīta aplī Darba autore: Irēna Siņicina Zinātniskā vadītāja : Dr. paed. pētn. Ērika Vugule Darba apjoms: 54 lpp., 27 literatūras un avotu vienības, 3 pielikumi ...
Latviešu tautasdziesmu izmantošanu pirkstu rotaļās kā bērna adaptācijas līdzeklis pirmsskolas izglītības iestādē no 1,5 - 3 gadu vecumā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Madaras Ozoliņas izstrādātais kvalifikācijas darba „ Latviešu tautasdziesmu izmantošanu pirkstu rotaļās kā bērna adaptācijas līdzeklis pirmsskolas izglītības iestādē no 1,5 – 3 gadu vecumā” mērķis ir pētīt bērna adaptāciju ...
6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana ar attīstošo rotaļu palīdzību
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kursa darba temats ir 6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana ar attīstošo rotaļu palīdzību. Kursa darba autores mērķis ir izpētīt 6-7 gadu vecu bērnu saskarsmes prasmju veidošanu rotaļu darbībā. Lai seksmīgāk ...
4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana rīta aplī
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bērnībā veidojas cilvēka saskarsmes prasmes un tieši šajā laika periodā tās ir iespējams arī ietekmēt, lai bērns spētu izaugt par pilnvērtīgu personību bez komunikācijas problēmām. Diplomdarbā ir pētīts tieši dienas rituma ...
1.5 līdz 2 gadus vecu bērnu adaptācijas process pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba temats - “1,5 līdz 2 gadus vecu bērnu adaptācijas process pirmsskolā”, darba autore Vita Lauberga Kvalifikācijas darba vadītāja – Mg.paed. Rasma Purmale Darba mērķis – pētīt teorētiskās atziņas par ...