Saskarsmes veicināšana rīta aplī 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Siņicina, Irēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Saskarsmes veicināšana 5-6 gadus veciem bērniem rīta aplī Darba autore: Irēna Siņicina Zinātniskā vadītāja : Dr. paed. pētn. Ērika Vugule Darba apjoms: 54 lpp., 27 literatūras un avotu vienības, 3 pielikumi Atslēgas vārdi: saskarsme, bērnu attīstība, rotaļa, rīta aplis Diplomdarbā veikts teorētiskais pētījums - literatūras analīze par rīta apļa nozīmi bērnu saskarsmes attīstībā socializāzijas aspektā. Kā arī tika pētīti avoti par rotaļu nozīmi 5-6 gadus vecu bērnu attīstībā. Empīriskajā pētījumā tika anketēti pirmsskolas skolotāji ar mērķi noskaidrot viņu izpratni par rīta apļa nozīmību rotaļnodarbībā. Izpētīta 11 pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes attīstība rotaļnodarbībā rīta aplī, piedāvājot ieteikumus pedagogiem ikdienas praksei pirmsskolā. Theme: The Promotion of Communication of 5-6years Children in “Morning Circle” Author: Irēna Siņicina Scientific head: Ērika Vugule Key words: Communication, development of children, morning circle, game Theoretical research are done in diploma thesis – literature analysis about importance of “Morning Circle” in communication development in aspect of socialization of children. It was studied resources about importance of game in development of 5 – 6 year children, too. In empirical part of research surveyed preschool teachers with a view to assessing their understanding of the importance of the “morning circle” in lesson-game. Development of communication 11 (eleven) preschool children in lesson - game “Morning Circle” explored in research, and this experience recommended to teachers and pedagogues in everyday praxis in preschool.