Search
Now showing items 1-3 of 3
SIA “Lattelecom” televīzijas kanāla “360TV” zīmola komunikācija un auditorijas attieksme
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot un izvērtēt SIA Lattelecom televīzijas “360TV” zīmola komunikācijas procesus kā arī auditorijas informētību un attieksmi pret šo komunikāciju. Teorētiskais pamats ir teorija par zīmolu, ...
Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: "Bioderma", "Vichy", "Eucerin" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir “Kosmētikas zīmolu atpazīstamība un auditorijas attieksme: “Bioderma”, “Vichy”, “ Eucerin” gadījums”. Darba mērķis ir noskaidrot cik informēta ir Latvijas sabiedrība par aptiekās pieejamo kosmētiku ...
Telekomunikācijas uzņēmuma "Lattelecom" zīmola maiņa un patērētāju attieksmes analīze
(Latvijas Universitāte, 2019)
Bakalaura darba tēma ir “Telekomunikācijas uzņēmuma “Lattelecom” zīmola maiņa un patērētāju attieksmes analīze”. Darba mērķis ir veikt uzņēmuma “Lattelecom” motivācijas mainīt zīmolu izpēti, noskaidrot, vai patērētāji ir ...