Search
Now showing items 1-2 of 2
Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Maģistra darbā „Latvijas lielāko universitāšu logo analīze zīmola identitātes aspektā”, darba autors apskata Latvijas Universitātes, Rīgas Tehniskās universitātes un Rīgas Stradiņa universitātes logotipus zīmola identitātes ...
IT nozares produktu/pakalpojumu zīmolu tēlu nozīme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā B2B tirgū Latvijā.
(Latvijas Universitāte, 2017)
Maģistra darba tēma: IT nozares produktu/pakalpojumu zīmolu tēlu nozīme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā B2B tirgū Latvijā. Darbā tiek apskatīti zīmola, zīmola tēla, B2B zīmola koncepcija un pirkšanas lēmuma pieņemšanas ...