Search
Now showing items 1-3 of 3
Personiskās telpas konstruēšana "Facebook" vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Darba „Personiskās telpas konstruēšana „Facebook” vidē: Latvijas lietotāju analīze
digitālo paaudžu kontekstā” mērķis ir izpētīt personiskās telpas konstruēšanas principus
„Facebook”, veidojot salīdzinājumu digitālo paaudžu ...
Uzņēmuma Digital Journey Facebook komunikācijas prakšu analīze un vērtējumi (2019.gada 1.novembris - 2020.gada 1.marts)
(Latvijas Universitāte, 2020)
Digitālais mārketings ir aktuāla tendence, ar kuras palīdzību uzņēmumiem ir iespējams sasniegt savu auditoriju, taču komunikāciju ir nepieciešams pielāgot mērķauditorijas nepieciešamībām un interesēm, citādi tā var būt ...
Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris
(Latvijas Universitāte, 2021)
Bakalaura darba "Uzņēmuma "Skrīveru Pārtikas Kombināts" komunikācija sociālajā tīklā "Facebook". 2017.gada oktobris - 2020.gada oktobris" mērķis ir izpētīt un novērtēt uzņēmuma komunikāciju sociālajā tīklā "Facebook" laika ...