Personiskās telpas konstruēšana "Facebook" vidē: Latvijas lietotāju analīze digitālo paaudžu kontekstā
Author
Skolmeistere, Velta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Brice, Līva
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Darba „Personiskās telpas konstruēšana „Facebook” vidē: Latvijas lietotāju analīze
digitālo paaudžu kontekstā” mērķis ir izpētīt personiskās telpas konstruēšanas principus
„Facebook”, veidojot salīdzinājumu digitālo paaudžu ietvaros.
Teorētiskā bāze veidota, balstoties simboliskā interakcionisma pieejā, kā arī tiek
aplūkotas sabiedrības pārmaiņas sociālo mediju kontekstā, tai skaitā digitālo paaudžu iedalījums.
Metodoloģijas daļā aprakstītas darbā izmantotās metodes – kontentanalīze, intervija un
anketēšana.
Empīrijas daļā iekļauts ieskats Facebook attīstībā, pētījuma norises apraksts, kā arī
rezultātu analīze, veidojot salīdzinājumu starp digitālajām paaudzēm.
Darbā tiek veikti secinājumi par personiskās telpas veidošanos „Facebook”, tās
konstruēšanas aspektiem, kā arī digitālo paaudžu īpatnībām personiskās telpas konstruēšanā. The topic of the bachelor’s thesis is „Construction of personal space on Facebook:
analysis of Latvian users in the context of digital generations”, and it aims to explore principles
behind construction of personal space, meanwhile comparing the digital generations.
The theoretical part is based on the symbolic interactionism approach and theory about
social changes in the context of social media, including a division of digital generations.
Afterwards, methods used in the research – content analysis, interview and survey – are
described.
The empirical part includes a description of research process, as well as analysis of
results, according to digital generations.
In the conclusion, the thesis presents a view on construction of personal space on
Facebook and the particularities of the digital generations.