Search
Now showing items 1-2 of 2
Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: "Red Bull", "Monster Energy" un "Dynamite" gadījumi
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” gadījumi. Darba mērķis ir ir noskaidrot, kā tiek izmantota integrētā ...
Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darbs “Mārketinga komunikācija un tēla veidošana: zīmola "Esté" gadījums” ir izstrādāts ar mērķi noskaidrot zīmola un tā komunikācijas nozīmi tēla veidošanas un pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, kā arī veikt ...