Integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: "Red Bull", "Monster Energy" un "Dynamite" gadījumi
Author
Koponāne, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” gadījumi. Darba mērķis ir ir noskaidrot, kā tiek izmantota integrētā mārketinga komunikācija, lai veicinātu klientu lojalitāti un jaunu klientu piesaisti enerģijas dzērieniem un, vai enerģijas dzērienu patērētāji ir pamanījuši „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” komunikācijas procesus un mārketinga aktivitātes, lai veicinātu savu atpazīstamību un popularitāti.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par mārketingu, integrēto mārketinga komunikāciju, patērētājiem, lojalitāti un tās veidošanu. Darba empīriskajā daļā tiek apskatītas enerģijas dzērienu „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” mājas lapas. Analizēta aptaujas anketa, lai noskaidrotu, vai enerģijas dzērienu patērētāji ir pamanījuši „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” komunikācijas un mārketinga aktivitātes, lai viecinātu savu atpazīstamību. Kā arī analizēti fokusgrupas diskusijas dalībnieku viedokļi par enerģijas dzērienu mārketingu.
Darbs sastāv no 79 lappusēm, 27 attēliem un 4 pielikumiem. The Bachelor’s paper theme is application of integrated marketing communication tool for making consumer loyalty: “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” cases. The main point of this paper is to find out how energy drinks “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” is using integrated marketing communication in order to promote customer loyalty and attract new customers and also to find out if consumers have noticed the “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” communication and marketing activities, to promote their popularity.
The theoretical part of paper examines theory of marketing, integrated marketing communication, consumers, loyalty and how it’s build. There are described “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” websites in the empirical part of paper and analysis of focus group discussion about energy drink marketing activities. Also how “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” is using integrated marketing communication to promote customer loyalty and to attract new customers and analysis of marketing activities noticed by “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” customers.
Paper consists of 79 pages, 27 pictures and 4 attachments.