Search
Now showing items 1-4 of 4
Ar veselību saistītas metaforas rakstos par ekonomiskiem jautājumiem
(Latvijas Universitāte, 2018)
Konceptuālo metaforu teorija izsaka iespējamību par universālu metaforu eksistenci dažādās valodās. Bakalaura darba mērķis bija identificēt veselības metaforas rakstos par ekonomikas jautājumiem angļu un latviešu valodā ...
Jautājumu veidi uzņēmumu mājas lapās
(Latvijas Universitāte, 2018)
Uzņēmumiem mājaslapas ir nozīmīgs komunikācijas kanāls, kas klientiem ļauj uzzināt nepieciešamo informāciju visā mājaslapā vai ‘Biežāk uzdotie jautājumi’ un ‘Palīdzība’ sadaļās, kur atrodamas atbildes uz dažādiem jautājumiem. ...
Retoriskie līdzekļi IKEA satura mārketinga tekstos
(Latvijas Universitāte, 2018)
Mūsdienu patērētāji dod priekšroku zīmoliem, kuru vērtību sistēma ir tāda pat kā šo patērētāju. Viņi atzīst par labāku individualizētu pieeju sev, izklaidējošu saturu, kurā dalīties ar saviem kontaktiem, daudz vizuālās ...
Aviokompāniju reklāmu raksturojums sociālo tīklu tīmekļa vietnēs Facebook un Twitter
(Latvijas Universitāte, 2018)
Reklāma ir profesionālā diskursa žanrs, kas tiek izmantots komunikācijai ar sabiedrību. Mūsdienās internets un sociālo tīklu tīmekļa vietnes tiek bieži izmantotas reklāmas nolūkos. Šī pētījuma mērķis bija analizēt lingvistiskās ...