• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ar veselību saistītas metaforas rakstos par ekonomiskiem jautājumiem 

Bērziņa, Jolanta (Latvijas Universitāte, 2018)
Konceptuālo metaforu teorija izsaka iespējamību par universālu metaforu eksistenci dažādās valodās. Bakalaura darba mērķis bija identificēt veselības metaforas rakstos par ekonomikas jautājumiem angļu un latviešu valodā ...
Thumbnail

Jautājumu veidi uzņēmumu mājas lapās 

Gailuma, Nora (Latvijas Universitāte, 2018)
Uzņēmumiem mājaslapas ir nozīmīgs komunikācijas kanāls, kas klientiem ļauj uzzināt nepieciešamo informāciju visā mājaslapā vai ‘Biežāk uzdotie jautājumi’ un ‘Palīdzība’ sadaļās, kur atrodamas atbildes uz dažādiem jautājumiem. ...
Thumbnail

Retoriskie līdzekļi IKEA satura mārketinga tekstos 

Brambe, Sabīne (Latvijas Universitāte, 2018)
Mūsdienu patērētāji dod priekšroku zīmoliem, kuru vērtību sistēma ir tāda pat kā šo patērētāju. Viņi atzīst par labāku individualizētu pieeju sev, izklaidējošu saturu, kurā dalīties ar saviem kontaktiem, daudz vizuālās ...
Thumbnail

Aviokompāniju reklāmu raksturojums sociālo tīklu tīmekļa vietnēs Facebook un Twitter 

Ģērmane, Elīna (Latvijas Universitāte, 2018)
Reklāma ir profesionālā diskursa žanrs, kas tiek izmantots komunikācijai ar sabiedrību. Mūsdienās internets un sociālo tīklu tīmekļa vietnes tiek bieži izmantotas reklāmas nolūkos. Šī pētījuma mērķis bija analizēt lingvistiskās ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorBrambe, Sabīne (1)Bērziņa, Jolanta (1)Gailuma, Nora (1)Ģērmane, Elīna (1)Subject
discourse analysis (4)
Valodniecība (4)
airline advertisements (1)banking (1)communicative purposes (1)conceptual metaphor theory (1)content marketing (1)corporate website (1)frequency analysis (1)health metaphor (1)... View MoreDate Issued
2018 (4)

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV