Search
Now showing items 1-9 of 9
Mazumtirdzniecības tīkla "Narvesen" komunikācija sociālajos medijos "twitter" un "facebook"
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darbs „Mazumtirdzniecības tīkla “Narvesen” komunikācija sociālajos medijos “twitter” un “facebook” ” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas, un pētījumā pierādās, ka auditorija seko uzņēmuma ...
Humors kā instruments reklāmas efektivitātei. Interneta baneru analīze laika posmā no 2015. gada 30. marta līdz 30. aprīlim
(Latvijas Universitāte, 2015)
Pētījums tika veikts par humoru interneta baneru reklāmās un reklāmas pasūtītāja attieksmi pret humora izmantošanu savu preču vai pakalpojumu popularizēšanā.
Darba mērķis - noskaidrot, kāda veida humors tiek izmantots ...
Vizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013. gada marta līdz 2014. gada maijam
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba „Vizuālā un verbālā naratīva struktūra LMT TV reklāmās no 2013.gada marta līdz 2014.gada maijam” mērķis ir noskaidrot, vai un kā naratīva struktūra reklāmā ietekmē vizuālā un verbālā vēstījuma efektivitāt ...
Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte "Amnesty International" reklāmās (2006-2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ‘’Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte ‘’Amnesty International’’ reklāmās (2006-2014)’’ mērķis ir noskaidrot kategorizācijas līmeni ‘’Amnesty International’’ vizuālajās reklāmās. Darba pētnieciskais ...
"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015).
Bakalaura darba mērķis: izpētīt un ...
Dzīvesstila modeļu atveidojums auto zīmolu "Lexus" un "Volkswagen" (2013-2015) video reklāmās
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir par dzīves stila modeļu atveidojumu auto zīmolu Lexus un Volkswagen (2013-2015) video reklāmās.
Pēc noteiktiem kritērijiem analīzei atlasītas 40 video reklāmu vienības.
Galvenais pētniecības jautājums ...
VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “VAS “Latvijas dzelzceļš” sociālās reklāmas kampaņas “Paliec vesels. Viens vesels” uztvere jauniešu auditorijā”.
Pētījuma problēma - VAS „Latvijas dzelzceļš” regulāri rīko dažādas sociālās reklāmas ...
Vīrieša tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla "Klubs" 2014. gada reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba ”Vīriešu tēls patērētāju priekšstatos: žurnāla „Klubs” 2014. gada reklāmu analīze” mērķis ir noskaidrot, kāds vīrieša tēls tiek veidots vīriešu žurnālu reklāmas un tā patērētāja priekšstatos.
Darba pētnieciskā ...
"Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 - 2014)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir ”Dove Real beauty” kampaņas semiotiskā un auditorijas analīze (2004 – 2014).” Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kāda ir naratīva struktūra, kādas zīmes un elementi tajā parādās un kāds ir ...