Search
Now showing items 1-4 of 4
Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook: LTV1 un TV3 profilu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir ''Televīzijas kanālu komunikācija sociālajā tīklā Facebook:LTV1 un TV3 profilu analīze''. Tās aktualitāte saistāma ar sociālo tīklu lomu auditorijas paplašināšanā. Darba teorētiskajā daļā salīdzināti ...
Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Verbālo, vizuālo un multimodālo metaforu interpretācija reklāmās Latvijas sieviešu žurnālos: semiotiskā un auditorijas analīze”, kura ietvaros tiek atlasītas un pētītas metaforu saturošas ...
Reklāmas ētikas nozīmīgums un ievērošana. Optikas zīmolu “Outlet Optika”, “Fielmann” un “Pasaules Optika” reklāmu analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Šajā bakalaura darbā pētījuma problēmas fokuss ir uz optikas zīmolu Pasaules Optika, Outlet Optika un Fielmann reklāmās izmantotajiem vizuālās komunikācijas instrumentiem un objektiem, kas pētīti no 2017. gada februāra ...
Slavenības iesaiste zīmola komunikācijā: Bankas Citadele VISA X kampaņas analīze
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir: Slavenības iesaiste zīmola komunikācijā: Bankas Citadele VISA X kampaņas analīze. Pētījuma problēma ir, vai slavenības iesaiste sniedz kādu labumu zīmolam? Darba mērķis ir analizēt un izpētīt ...