Show simple item record

dc.contributor.advisorMelbārdis, Jānisen_US
dc.contributor.authorAmantova, Ingrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:37Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:37Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other1927en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10002
dc.description.abstractDarbā atspoguļots jautājums par pirmsskolas izglītības iestāžu bērnu pamat kustību prasmju un iemaņu apgūšanu un nostiprināšanu .To izvērtējums, izmantojot autora izstrādāto rotaļu un vingrojumu kopu, kas ir aprobēta Rīgas 46. pirmsskolas izglītības iestādē un izvērtēta 10 gadu laika posmā ,to pielietojot. Maģistra darbs sastāv no divām daļām un deviņām apakšdaļām: no teorētiskām atziņām par pirmsskolas izglītības iestādes bērnu fizisko, garīgo un fizioloģisko attīstību, par pirmsskolas izglītības programmas raksturojumu un jautājumi, kas saistīti ar bērna pamat kustību apguves attīstību. Bet otrajā praktiskajā daļā , tiek piedāvāts sporta nodarbības saturs, forma un to organizēšana.19 pielikumi, kuros atspoguļoti vingrojumi un rotaļas kopa un kontrolvingrojumu protokoli. Darba gaitā tika izstrādāta sporta nodarbību programma un praktiski realizēta Rīgas 46.pirmsskolas izglītības iestādē. Pēc eksperimenta iegūtajiem rezultātiem autors pētījuma beigās veic analīzi un apstiprina hipotēzi, kas ļauj izdarīt secinājumus, ka pareizi izveidoti un pielietoti vingrinājumi un rotaļu kopums tikai sekmē bērnu pamat kustību attīstīšanos un ļauj sasniegt augstākus prasmju un iemaņu rādītājus pirmsskolas izglītības iestādē. Šis darbs varētu ieinteresēt pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogus, kā arī visus tos, interesantus, kuri interesējas par bērnu sporta nodarbību realizēšanas iespējām.en_US
dc.description.abstractThe paper deals with the problem of development and strengthening possibilities of children’s basic movements in pre-school educational establishments. On the basis of games and physical exercises worked out by the author and practiced in Riga nursery #46 within time period of about 10 years, the author evaluates these possibilities and concludes on their effects. The Master Thesis consists of two parts and nine sub-parts. The first part reflects theoretical findings about physical, mental and physiological development of children in pre-school establishments, characteristics of pre-school educational programme and questions related to the development of basic movements for small children. The second part relates to practice and offers contents, form and practical advice for sports activities in pre-school establishments. There are also 19 appendixes characterising practical activities and games supplemented by protocols of control exercises. During the course of the work a sports programme was developed and carried out in practice in Riga nursery #46. The results obtained after the experiment were used by the author to perform analysis and confirm the hypothesis with the conclusion that well planned and correspondingly applied exercises and games facilitate development of children’s basic movements and allows to reach higher results of skills in pre-school establishments The work would be of particular interest to the pedagogues of pre-school establishments and other readers interested in sports exercises for children.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKustību attīstības iespējas pirmsskolu izglītības iestādēs.en_US
dc.title.alternativePossibilities of movement development at pre-school educational institutions.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record