Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:42Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:42Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other22678en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10045
dc.description.abstractMaģistra darbā „Studentu mediju kompetences salīdzinājums humanitārajās, sociālajās un dabaszinātņu studiju programmās Latvijas Universitātē” ir analizēti un izvērtēti Latvijas Universitātes trīs zinātņu bloku studējošo mediju kompetenci saistošie aspekti, kas veicināti studiju procesa ietvaros, balstoties uz studiju programmu mērķos un studiju priekšmetu aprakstos izvirzītajām prasībām. Pētījuma mērķis ir salīdzināt Latvijas Universitātes pirmā un pēdējā kursa studentu mediju kompetences līmeni humanitāro, sociālo un dabaszinātņu pamatstudiju programmā. Pētījuma objekts ir studiju process humanitārajās, sociālajās un dabaszinātņu pamatstudiju programmās Latvijas Universitātē. Pētījuma ietvaros pētīta un salīdzināta pētījuma mērķa grupas mediju kompetences attīstība studiju procesa ietvaros. Pētījums sastāv no trim daļām – teorētiskās daļas, kurā analizēts un aprakstīts mediju kompetences jēdziens un to saistošie kritēriji, mediju kompetences novērtēšanas indikatori, zinātņu klasifikācija un studiju process universitātes tipa augstskolā; empīriskās daļas, kurā balstoties uz kontentanalīzes kvalitatīvajiem un aptaujas kvantitatīvajiem datiem ir iegūti dati par studentu mediju kompetences attīstību studiju procesā, kā arī secinošās daļas, kura veidota balstoties uz teorētiskajā daļā gūtajām atziņām un empīriskajā daļā gūto datu interpretāciju. Atslēgvārdi: mediju kompetence, studiju process, mediju kompetences novērtēšana.en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis „Student Media Literacy Comparison in the Humanities, Social and Natural Science Programs at the University of Latvia” analyses and evaluates students’ media literacy aspects which are promoted during the learning process at University of Latvia, based on curriculum objectives and requirements included in learning subject descriptions. The aim of research is to compare media competence of first and final year students at in the humanities, social and natural science programs at the University of Latvia. The object of research is the study process of the humanities, social and natural science programs in Latvian University. Research discovers and compares media literacy development of the target group in study process. The research consists of three parts – the theoretical part, where is analyzed and described the concepts of media literacy and criteria for the media literacy assessment indicators, science classification and study process of university - type higher education institution; the empirical part consists of qualitative content analysis and quantitative survey collected data of student media literacy development in the study process, and also conclusive part which is formed on the basis of the theoretical and empirical part conclusions and interpretations of data. Key words: media literacy, study process, media literacy assessment.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleStudentu mediju kompetences salīdzinājums humanitārajās,sociālajās un dabaszinātņu studiju programmās Latvijas Universitātē.en_US
dc.title.alternativeStudent Media Literacy Comparison in the Humanities,Social and Natural Science Programs at University of Latvia.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record