• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Stresa pārvarēšanas stratēģiju saistība ar agresiju zvanu centra operatoriem Stresa pārvarēšanas stratēģiju saistība ar agresiju zvanu centra operatoriem Stresa pārvarēšanas stratēģiju saistība ar agresiju zvanu centra operatoriem

Thumbnail
Открыть
299-23861-Adejanova_Helena_ha09002.pdf (267.4Kb)
Автор
Adejanova, Helēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gaitniece-Putāne, Anda
Дата
2013
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba mērķis ir izpētīt stresa pārvarēšanas stratēģiju saistību ar agresiju zvanu centra operatoriem. Tika izvirzīts pētījuma jautājums: Vai pastāv sakarība starp stresa pārvarēšanas stratēģijām un agresiju zvanu centra operatoriem? Pētījuma dalībnieku skaits ir 60 zvanu centra operatori (30 vīrieši un 30 sievietes). Izvēlētā pētījuma instrumentārijs bija Agresijas aptauja (The Aggression Questionnaire, 1992) un Stresa pārvarēšanas stratēģiju aptauja (The Coping Orientation of Problem Experience / COPE / Inventory, 1989). Lai atbildētu uz pētījuma jautājumu, tika pielietota Korelāciju analīze. Rezultāti norāda uz to, ka pastāv statistiski nozīmīga sakarība starp izvairīšanās stratēģiju un kopējo agresiju, kā arī specifiski ar verbālo agresiju un dusmām. Atslēgas vārdi: agresija, stresa pārvarēšanas stratēģijas, zvanu centra operatori, stress
 
The aim of this thesis is to explore the stress coping strategy connection with the aggression for call centre operators. The study question was deducted: Is there a connection between the stress management strategies and aggression for call centre operators? Numbers of study participants are 60 call centre operators (30 men and 30 women). The tools for the selected study were Aggression Questionnaire (The Aggression Questionnaire, 1992) and Stress coping strategies questionnaire (The Coping Orientation of Problem Experience / COPE / Inventory, 1989). To answer the study question the Correlation analysis was used. The results indicate that there is a statistically significant connection between avoidance strategy and overall aggression, specifically with verbal aggression and anger. Keywords: aggression, stress coping strategies, call centre operators, stress
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10062
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV