Show simple item record

dc.contributor.advisorGeikina, Silvijaen_US
dc.contributor.authorKubile, Guntaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:45Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other24752en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10076
dc.description.abstractDarbs sastāv no 48 lpp; 27 bibliogrāfiskiem nosaukumiem. Šo tēmu izvēlējos pamatojoties uz to, ka arvien vairāk gan pedagoģijas, gan psiholoģijas, gan mākslas pedagoģijas zinātnieki ir apstiprinājuši pierādījumus tam, ka mūsu bērnu morāli, personības vispusīgu attīstību ietekmē māka pārvaldīt savas emocijas. Viena no visefektīvākajām metodēm, lai izglītotos ne tikai prāts, bet arī sirds - ir drāmas metode. Ar drāmas metodes palīdzību bērni var iepazīt sevi un veidoties par emocionāli inteliģentiem cilvēkiem. Pētījuma mērķis: Pētīt drāmas metodi kā sākumskolas vecuma bērnu emocionālā intelekta attīstītāju. Pētījuma objekts: Emocionālā intelekta attīstības process. Pētījuma priekšmets: Emocionālā intelekta attīstība, pielietojot drāmas metodi. Pētījuma uzdevumi: 1.Pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras apguve un analīze par pētāmo problēmu. 2.Pētījumu gaitas izstrāde. 3.Ieteikumu skolotājiem un vecākiem izstrāde. Pētījuma metodes: 1.Analītiskā. 2.Novērošana. 3.Personīgās pieredzes apkopojums. Pētījuma bāze: Zalves pamatskolas 1. – 9. klases skolēni.en_US
dc.description.abstractIt consists of 48 pages, 27 bibliographics titles I choose this topic, because more and more scientists of the pedagogy and the psychology aproved evidences, that our children’s moral attitude, the comprehensive development of a personality depends on the ability to control their emotions. In my opinion, one of the most effective methods is drama method, in order we can educate not only a mind, but also a heart. Children can get to know themselves, make themselves as emotional and entellectual people with drama’s help. The aim of the research: To study the drama method as a developer of children`s emotional intelligence. The object of research: The process of the development of the emotional intellect. The subject of the research: The development of a emotional intelligence using drama method. The tasks of the research: 1.The acquirement and analysis of a pedagogical and psychological literature about research problem. 2.To work out the process of the research. 3.To work out the recommendations to teachers and parents. The methods of the research: 1.Analytical. 2.Observation. 3. The summary of a personal experience. The basis of the research: Students of the 1nd – 9th forms in Zalve school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDrāmas metode – sākumskolas vecuma bērnu emocionālā intelekta attīstītāja.en_US
dc.title.alternativeDrama method as the developer of primary school pupils’ emotional intellect.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record