• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo zinību loma sadarbības prasmju veicināšanā sākumskolā

Thumbnail
Открыть
299-24831-Radina_Biruta_SZin040002.pdf (1.473Mb)
Автор
Radiņa, Biruta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubana, Inta Māra
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbs izstrādāts ar mērķi raksturot un izvērtēt sākumskolēnu sadarbības prasmes un sociālo zinību lomu to pilnveidošanā sākumskolas 3. klasē. Darba pirmajā nodaļā izanalizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par sadarbības prasmēm. Otrajā nodaļā aplūkota skolēnu pašizjūta un mikrovide, izmantojot sociometriju un anketēšanu, novērtēts sākumskolas 3. klases skolēnu sadarbības prasmju līmenis, noteikta viņu sadarbības prasmju izaugsme ētikas stundu rezultātā. Otrajā nodaļā ievietoti astoņu ētikas stundu plāni un to norises 3. klasei.
 
Diploma work is produced to characterize and to estimate ability of primary school collaboration and role of social knowledges in their improvement in a primary school 3. class. In the first department of work pedagogical and psychological literature is analysed for ability of collaboration. Schoolboys feeling and microclimate is examined in the second department, using sociomrtry and questionnaire. The level of ability of collaboration of primary school class 3. is appraised, growth of ability of their collaboration is appraised in the result of ethic’s lessons. In the second department the plans of eight lessons of ethics are placed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10088
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV