Saskarsme speciālās izglītības mācību procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem
Author
Kapteine, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kaņepēja, Ruta Ināra
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma „Saskarsme speciālās izglītības mācību procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem” mērķis ir saskarsmes īpatnību izpēte speciālās skolas mācību procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem.
Darba apjoms: 57.lpp., 30 literatūras avoti, 2 pielikumi.
Darba saturs atklāj saskarsmes īpatnības, problēmas un iespējamos risinājumus, kuri jāievēro speciālās izglītības mācību procesā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem. Darbs balstīts uz S.Liepiņas, K.Grunevalda, S.Omarovas u.c autoru teorētiskajām atziņām un gūtā informācija pielietota empīriskajā pētījumā.
Darba rezultāti: konstatētas saskarsmes īpatnības, kuras skolotājiem būtu jāievēro mācību procesā un apkopotas rekomendācijas.
Darba izmantojamība: Darbu var izmantot speciālās pedagoģijas pedagogi, studenti un bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem vecāki.
Atslēgas vārdi: speciālā izglītība, mācību process, garīgās attīstības traucējumi, saskarsme, saskarsmes īpatnības. The aim of the research “Communications between the children with special needs in the process of special education” is to investigate the characteristic features in special education process for the children with special needs.
The work consists of the 57 pages, 30 items of literature, 2 appendixes.
The content of the paper outlines the characteristic features of the communication, the problems and possible solutions, which must to be taken into account in teaching children with special needs. The paper is based on the theoretical conclusions of such authors as S. Liepina, K. Grunevalda, S. Omarova and the information got is used in the empiric research.
The results of the work: the communication's characteristic features, for which the teachers must take special notice, was pointed out and the recommendations were summed up.
The usage of the work: this work can be used by the teachers, who work in school for children with special needs, by the students and by the parents of the children with special needs.
Key words: special education, education process, people's special needs, communication process, characteristic features of the communication process