Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīdaen_US
dc.contributor.authorLiepiņa, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:48Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2506en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10098
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: „Klases audzinātāja darbības kvalitātes pilnveide”. Mērķis: izpētīt klases audzinātāja darbības kvalitāti un tās pilnveides iespējas. Maģistra darbs sastāv no: Ievada Nodaļām; Nobeiguma ; 1. nodaļa: klases audzinātāja darbības funkcijas, saturs un organizācija. Šajā nodaļā tiek apskatīts vairāku autoru galvenās atziņas par klases audzinātāja darbību. Galveno atziņu autori: Dz. Albrehta, N. Boldirevs, A. Raževa A. Špona, Skolotāju tālākizglītības krājumi 1. un 2. daļa. 2. nodaļa: klases audzinātāja darbības kvalitāte. Šajā nodaļā tiek aprakstīta klases audzinātāja darbības kvalitāte. 3. nodaļa: klases audzinātāja darbības pilnveides izpēte. Šajā nodaļā tiek izpētīta klases audzinātāju pilnveides izpēte. Tā tika veikta ar anketēšanas un intervēšanas palīdzību. 4. nodaļa: klases audzinātāja darbības indikatori un parametri to ekspertatzinumu analīze. Darbības indikatori ir analizēti kvalitātes līmeņos: augsts kvalitātes līmenis, vidējs kvalitātes līmenis, zems kvalitātes līmenis. Nobeigums: darba secinājumi un uzskaitīts literatūras saraksts. Izpētot klases audzinātāju kvalitātes iespējas tika veikta intervēšana ar direktora vietniekiem audzināšanas darbā, anketēšana skolotājiem – audzinātājiem, kā arī intervijas ar Jelgavas Skolu Apvienības nodaļas (SAN) vadītāju – Jelgavā un Valsts Jaunatnes Iniciatīvu centra (VJIC) vadītāju – Rīgā. Klašu audzinātājiem ir iespējas pilnveidot savu darbības kvalitāti gan ar kursu, gan semināru palīdzību, kurus organizē, gan skolas, gan SAN, gan VJIC, bet kursi ir ļoti maz, jo lielākā daļa no organizētajiem kursiem ir domāti priekšmetu skolotājiem. Izmantotās pētīšanas metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, anketēšana, intervēšana, modelēšana. Atslēgas vārdi: audzinātājs, darbība, kvalitāte, kursi, semināri, izpēte.en_US
dc.description.abstractThe theme of this for Master’s degree is The quality improvement of class teacher’s work. The aim of this paper is to do a research of class teacher’s work and possibilities of its improvement. This paper for Master’s degree consists of following parts: Introduction; Chapters; Conclusion; First chapter: Function, contents and organization of class teacher’s work. In this chapter are described the main ideas of several authors about the, work of a class teacher. There are overviewed the following authors – Dz. Albrehta, N. Boldirev, A. Raževa, A. st nd Špona, Skolotāju tālākizglītības krājumi, 1 and 2 shapter. Second chapter: the quality of teacher’s work. In this chapter is described the quality of class teacher’s work. Third chapter: the research of the quality of class teacher’s work. In this chapter is described the research of the quality of class teacher’s work. The research was carried out by means of questionnaires and interviews. Fourth chapter: The indicators of class teacher’s work and the analysis of resolutions of experts. The indicators of work are analyzed in three stages: a high quality level; a middle quality level; a low quality level. Conclusion: conclusion of the paper and a list of literature used. When doing a research of the quality possibilities of class teacher’s work there was held an interview with the school officials, as well as carried out a questionnaire with the class teacher and there were interviewed the leaders of Jelgavas Skolu Apvienība (Jelgava School Union) in Jelgava and Valsts Jaunatnes Iniciatīvu sentrs (State Youth Initiative Center) in Riga. Class teacher have a possibility to improve the quality of their work by means of attending courses and seminars which are organized at schools, by SAN (Jelgava Scholl Union) and by VJIC (State Youth Initiative Center) but the number of courses is very low because the biggest part of the courses organized are forseen for subject teachers. There were used the following methods of research – analysis of literature and documents, using a questionnaire, interviewing, modeling. Key words: class teacher, the work of a class teacher, quality, courses, seminars, research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKlases audzinatāja darbības kvalitātes pilnveide.en_US
dc.title.alternativeImproving quality of class teacher's work.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record