dc.contributor.advisor | Raževa, Astrīda | en_US |
dc.contributor.author | Liepiņa, Sanita | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:01:48Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:01:48Z | |
dc.date.issued | 2006 | en_US |
dc.identifier.other | 2506 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10098 | |
dc.description.abstract | Maģistra darba tēma: „Klases audzinātāja darbības kvalitātes pilnveide”.
Mērķis: izpētīt klases audzinātāja darbības kvalitāti un tās pilnveides iespējas.
Maģistra darbs sastāv no:
Ievada
Nodaļām;
Nobeiguma ;
1. nodaļa: klases audzinātāja darbības funkcijas, saturs un organizācija. Šajā
nodaļā tiek apskatīts vairāku autoru galvenās atziņas par klases audzinātāja
darbību. Galveno atziņu autori: Dz. Albrehta, N. Boldirevs, A. Raževa A.
Špona, Skolotāju tālākizglītības krājumi 1. un 2. daļa.
2. nodaļa: klases audzinātāja darbības kvalitāte. Šajā nodaļā tiek aprakstīta klases
audzinātāja darbības kvalitāte.
3. nodaļa: klases audzinātāja darbības pilnveides izpēte. Šajā nodaļā tiek izpētīta
klases audzinātāju pilnveides izpēte. Tā tika veikta ar anketēšanas un
intervēšanas palīdzību.
4. nodaļa: klases audzinātāja darbības indikatori un parametri to ekspertatzinumu
analīze. Darbības indikatori ir analizēti kvalitātes līmeņos: augsts kvalitātes
līmenis, vidējs kvalitātes līmenis, zems kvalitātes līmenis.
Nobeigums: darba secinājumi un uzskaitīts literatūras saraksts.
Izpētot klases audzinātāju kvalitātes iespējas tika veikta intervēšana ar direktora
vietniekiem audzināšanas darbā, anketēšana skolotājiem – audzinātājiem, kā arī intervijas
ar Jelgavas Skolu Apvienības nodaļas (SAN) vadītāju – Jelgavā un Valsts Jaunatnes
Iniciatīvu centra (VJIC) vadītāju – Rīgā. Klašu audzinātājiem ir iespējas pilnveidot savu
darbības kvalitāti gan ar kursu, gan semināru palīdzību, kurus organizē, gan skolas, gan
SAN, gan VJIC, bet kursi ir ļoti maz, jo lielākā daļa no organizētajiem kursiem ir domāti
priekšmetu skolotājiem.
Izmantotās pētīšanas metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, anketēšana,
intervēšana, modelēšana.
Atslēgas vārdi: audzinātājs, darbība, kvalitāte, kursi, semināri, izpēte. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of this for Master’s degree is The quality improvement of class
teacher’s work.
The aim of this paper is to do a research of class teacher’s work and possibilities
of its improvement.
This paper for Master’s degree consists of following parts:
Introduction;
Chapters;
Conclusion;
First chapter: Function, contents and organization of class teacher’s work. In this
chapter are described the main ideas of several authors about the, work of a class teacher.
There are overviewed the following authors – Dz. Albrehta, N. Boldirev, A. Raževa, A.
st nd
Špona, Skolotāju tālākizglītības krājumi, 1 and 2 shapter.
Second chapter: the quality of teacher’s work. In this chapter is described the
quality of class teacher’s work.
Third chapter: the research of the quality of class teacher’s work. In this chapter
is described the research of the quality of class teacher’s work. The research was carried
out by means of questionnaires and interviews.
Fourth chapter: The indicators of class teacher’s work and the analysis of
resolutions of experts. The indicators of work are analyzed in three stages: a high quality
level; a middle quality level; a low quality level.
Conclusion: conclusion of the paper and a list of literature used.
When doing a research of the quality possibilities of class teacher’s work there
was held an interview with the school officials, as well as carried out a questionnaire with
the class teacher and there were interviewed the leaders of Jelgavas Skolu Apvienība
(Jelgava School Union) in Jelgava and Valsts Jaunatnes Iniciatīvu sentrs (State Youth
Initiative Center) in Riga. Class teacher have a possibility to improve the quality of their
work by means of attending courses and seminars which are organized at schools, by
SAN (Jelgava Scholl Union) and by VJIC (State Youth Initiative Center) but the number
of courses is very low because the biggest part of the courses organized are forseen for
subject teachers.
There were used the following methods of research – analysis of literature and
documents, using a questionnaire, interviewing, modeling.
Key words: class teacher, the work of a class teacher, quality, courses, seminars,
research. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Klases audzinatāja darbības kvalitātes pilnveide. | en_US |
dc.title.alternative | Improving quality of class teacher's work. | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | en_US |