Adobe Acrobat vidusskolai
Author
Harjo, Ēriks
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
PDF plašās iespējas un atzīšana par de facto elektronisko dokumentu jomā ir veicinājusi tā izplatību, ne tikai biznesa jomā, bet arī izglītībā. Tā kā pieaug PDF izplatība, tad ir nepieciešams arī mācēt strādāt ar kādu no šim dokumentu standartam paredzētu programmatūru. Tieši tādēļ šajā diplomdarbā ir izstrādāta mācību programma Adobe Acrobat apgūšanai – „Adobe Acrobat vidusskolai”. Kā tas ir minēts programmas nosaukumā, tad tā ir paredzēta vidusskolas vecuma skolēniem. Mācību programma ir izstrādāta 12 stundām, no kurām 10 stundas ir atvēlētas programmatūras apguvei un 2 zināšanu pārbaudei. Pilnvērtīgākai un vieglākai mācību programmas apguvei, klāt ir izstrādāta arī neliela materiālā bāze, kura ietver izdales materiālus, uzdevumus mācību nolūkiem, uzdevumus zināšanu pārbaudei un citus papildmateriālus. The PDF spacious possibilities and confession for the de facto in electronic document area has promoted his prevalence, not only in a business environment, but also in education. As PDF prevalence matures, it is then necessary to be able to work with any of these standard documents foreseen programs. For this reason teaching program is lucubration in this graduation work for Adobe Acrobat mastering – „Introduction of Adobe Acrobat in Hight School". As it is mentioned in the program name, then it is foreseen high school age students. The education program is developed for 12 hours, from which 10 hours are devised for mastering the program and 2 for verification of knowledge. A more valuable and easier program mastering, is produced a small material base, which contains distribution materials, drill tasks, tasks a erudition verification, and other supplementary materials.