Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorMiķelsone, Mirdzaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:49Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other25302en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10106
dc.description.abstractDarba mērķis: Izzināt pirmsskolas vecuma bērnu gribas īpašību attīstību un, balstoties uz izmēģinājuma darbības programmu, sekmēt gribas īpašību pilnveidošanu. Darba uzdevumi: * Noteikt galvenās likumsakarības pirmsskolas vecuma bērnu gribas attīstībā. * .Analizēt dažādu autoru atziņas par gribas attīstību. *. Veikt bērnu gribas attīstības izpēti. *. Apkopot bērnu gribas attīstības izpētes rezultātus un izstrādāt atbilstošu izmēģinājuma darbības programmu. * .Analizēt iegūtos rezultātus. Pētīšanas metodes: Anketēšana un novērošana. Šis pētījums sniedz teorētisku analīzi par gribas īpašību attīstību un to pilnveidošanas priekšnoteikumiem pirmsskolā. Atbilstoši teorētiskajām nostādnēm tika veikta pirmsskolēnu gribas īpašību izpēte , pēc kuras darba autore izveidoja atbilstošu rotaļu kopu. Rotaļu kopa tika un iegūtie rezultāti izvērtēti . Rotaļu kopa pilnveido gribas īpašību attīstību ,ja •tiek ievērotas ne tikai konkrēta vecumposma, bet arī personības iezīmes, •tās rosina bērnus aktīvai darbībai, •bērnam ir skaidri saprotams rotaļu uzdevums, •tā ir saistoša un bērnam atvērta, •pedagogs pats iesaistās rotaļa kā aktīvs dalībnieks. Darbs sastāv no 3 nodaļām.un 11 apakšnodaļām un 4 pielikumiem. Darbs varētu ieinteresēt tos pedagogus, kā arī vecākus ,kuru pētījumu lokā ir rotaļu kopa.en_US
dc.description.abstractThe obekt of the paper : To inquire the develpoment of volition qualites of prechool children and to contribute to the improvement of volition qualities according to the test programmes. The tasks of the paper: •To define the key regularities of the development of volition qualities of preschool children. •To analyze the cognitions of different authors about the volition development. •To study the volition development of a child. •To summarize the results of the study of volition development of children and to develop an adequate test programme. •To analyze the results of the study. The studying methods: Surveying and observation. The study provides a theoretikal analysis about the volition development and the preconditions of its improvement in the preschool. The study of the volition qualities of preschool children was carried out according to the theoretikal statements,The author created an adequate set of plays in accordance with the theoretical statements.The set of plays was approbated and the results were evaluated. The set of plays improves the development of volition qualities if: •not only the traits of a particular age, but also the traits of an individual are considered, •the vilition qualities stimulate children for an activity, •a child clearly understands the task of plays, •the play is exciting and open to a child, •the teacher takes part in the play as an active participant. The bachelor paper consists of 3 chapters, 11subchapters and 4 appendizes. The bachelor paper may raise interest in the teachers, as well asi n the parents,who study the set of plays.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title5 – 6 gadus vecu bērnu gribas rakstura īpašību veidošana pirmsskolā.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of 5 – 6 years old children’s volition qualities at preschool.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record