Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorMieriņa, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25463en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10114
dc.description.abstractDarba autore analizē cilvēka figūras zīmēšanas izpratnes nozīmi un vietu vizuālās mākslas pamatizglītības standartā un mācību programmā 5.klasē. Apraksta metodiskajā literatūrā piedāvāto cilvēka figūras zīmēšanas un veidošanas iespējas, kā arī pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā izmantoto vizuālu materiālu. Pētījumā ir aprakstītas 5.klašu skolēnu īpatnības no pedagoģijas un psiholoģijas viedokļa. Ir iekļauts arī pedagoģiskās izmēģinājumdarbības uzdevumu apraksts. Autore analizē un apkopo pedagoģiskajā izmēģinājumdarbībā iegūtos rezultātus, pamato izvēlēto mācību metožu lietderību un nepieciešamību. Pētījuma beigās var iepazīties ar pētījuma rezultātiem un gūtajām atziņām. Pielikumā ir iekļautas mākslas darbu reprodukcijas, uzskates materiāli skolēniem, skolotājas uzskates materiāli, skolēnu darbi, uzdevumu kopas un vērtējuma tabulas, kā arī skolēnu darbības stundās fotouzņēmumi.en_US
dc.description.abstractThe authore of exploration have made analyse about human drawings perception sense and place in art education standart and scholastic program for 5 grade. She describe methodical literature, which propose facility of human figure drawing and plasteryng. Then describe posibility to make use visual material in pedagogical practice develpment work. There is 5 grade pupils individuality describe in the exploration to meke use pedagogy and psychology options. The exploration include pedagogy practie develpment work lessons description. Authoress analyse summarize acquired resuts of pedagogical practice development work, fortyfy sholastic method usefullness choise and necessity. Findings aquaint us with exploration rezults and find cognitions. There are artworks reproduction, visual pupils materials, teacher visual material, pupls drawings, lessons assemblage andvaluatin tabeles, school activity photos, incorporate addendum.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleCilvēka figūras zīmēšanas izpratnes veidošana vizuālās mākslas stundās 5. klasēen_US
dc.title.alternativeDevelopment of the understanding on drawing human figure at visual art lessons in Form 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record