Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorSprince, Aigitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:50Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other25502en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10116
dc.description.abstractDiplomdarba tēma “Saistītās runas pilnveide komunikācijas sekmēšanai skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību sākumskolā” izstrādāta uz 59 lappusēm datorsalikumā. Darba mērķis – atklāt un mazināt skolēnu valodas traucējumus, izmantojot dažādas korekcijas metodes un uzdevumus. Darba struktūru veido teorētiskā un praktiskā daļa, kuras ir savstarpēji loģiski saistītas. Darbā pētītas teorētiskās atziņas par valodu un tās veidošanās īpatnībām, par valodas apguves pamatprincipiem. Uzmanība pievērsta saistītās runas un komunikācijas jēdziena skaidrojumam. Sniegts dziļāks ieskats par sākumskolas bērnu valodas attīstību, par saistītās runas īpatnībām skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Darbā autore izstrādājusi darba veidus saistītās runas pilnveidei, kā arī veikusi pedagoģisko izmēģinājuma darbību, kur devusi uzdevumus, kas sekmētu komunikāciju un pilnveidotu saistīto runu. Diplomdarbā apstiprinājusies izvirzītā hipotēze, ka komunikācijas sekmēšanai jāizmanto dažādas darba metodes un uzdevumi, kas pilnveido saistīto runu. Autore darbā izmantojusi 48 informācijas avotus. Lai pārskatāmāk varētu iepazīties ar saistītās runas pilnveidi, darbā ievietotas 5 tabulas un 9 attēli, kā arī pievienoti 10 pielikumi, kas palīdz pilnīgāk izprast darba saturu.en_US
dc.description.abstractDiploma work “Metrical speech improvement of communication for children with language system insufficient development in the primary school” is worked out on 59 pages on the computer. The task of diploma work is to discover and depress the disturbances of schoolchildren language using various methods and exercises of correction. The work structure is made of theoretical and practical parts which are logically connected. In the work there are searched out theoretical sentences about language and its formation features, the principals of language acquirement. The altention is directed to explanation and communication of the language. There is given a view about the development of language for primary schoolchildren and a view about metrical speech individuality for schoolchildren with language system insufficient development. The author of the work has worked out the ways and forms to improve the metrical speech and has done the pedagogical experiment where are the tasks which could contribute the communication and improve the metrical speech. In the diploma work there is proved the hypothesis that there must be used several methods and tasks to contribute the communication that improves the metrical speech. In the work there are used 48 sources of information. In the work there are pet in 5 tables and 9 pictures added by 10 appendixes which help to understand the content of the work completely.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSaistītās runas pilnveide komunikācijas sekmēšanai skolēniem ar VSNA sākumskolāen_US
dc.title.alternativeImprovement of the related speech for promoting communication of children at elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record