dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Trantovska, Daina | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:01:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:01:53Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 25884 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10133 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbs „Uzdevumu kopa rakstīšanas traucējumu korekcijai 3.-4.klases skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību” veidots ar mērķi izstrādāt uzdevumus rakstīšanas traucējumu novēršanai sākumskolas skolēniem un tos veikt pedagoģiskās izmēģinājuma darbības laikā, lai pārliecinātos par izvirzītās hipotēzes – veiksmīgi izraudzītu uzdevumu izmantošana ļauj novērst valodas sistēmas traucējumus bērniem ar rakstīšanas traucējumiem – pareizību.
Diplomdarbā iekļautas uz teorētiskās literatūras izpēti balstīts bērnu ar valodas sistēmas traucējumiem raksturojums, apskats par valodas traucējumu veidiem un to klasifikāciju, kā arī dots pedagoģiskās izmēģinājuma darbības nepieciešamības pamatojums un tās izvērtējums.
Darbs sastāv no 3 nodaļām, kurās iekļautas 8 tabulas un 11 attēli, pievienoti secinājumi, izmantotās teorētiskās literatūras saraksts un pielikumi.
Rakstīšanas traucējumi
Valodas sistēmas nepietiekama attīstība
3.-4.klases skolēni
Logopēdija
Korekcijas darbs | en_US |
dc.description.abstract | Diploma work „Group of tasks for writing defects correct forms 3 – 4 pupils with language’s systems insufficient development” is made with aim to work out tasks for writing defects divert primary-school’s pupils and them to do in pedagogical tests in action time, check on about moved out hypothesis – successful select tasks use be done to divert language’s systems defects for children with defects of writing – rightness.
In the diploma work are included on theoretic literatures find out to support features of children with language’s systems defects, survey about types of language defects and classification, is given on pedagogical experiment activity necessity motivation and its assessment.
Work consists from 3 chapters, where included 8 tables and 11 pictures, is added conclusion, are taken lists and additions of theoretic literatures.
Writing defects
Language’s systems insufficient development
Forms 3 – 4 pupils
Speech therapy
Correction work | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Uzdevumu kopa rakstīšanas traucējumu korekcijai 3.-4. klašu skolēniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību | en_US |
dc.title.alternative | A set of exercises for correcting the writing diusturbances of Grade 3-4 pupils with insufficient language system development | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |