Rotaļa - mācību motivācijas veicinātāja 1.klasē sākumskolā
Author
Aušmane, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Agnese
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā „Rotaļa kā mācību motivācijas veicinātāja 1.klasē” pētīts kā rotaļa izmantojama mācību procesā 1.klasē un vai tā veicina mācību motivācijas veidošanos. Pētījuma mērķis - izpētīt rotaļu iespējas 1.klases skolēnu mācību motivācijas vecināšanai mācību procesā sākumskolā.
Teorētiskais pētījums balstās uz tādu autoru kā D.Dzinteres un I.Stangaines, J.Berdihovas, L. Klindovas un O.Holeciovas, N.L. Geidža un D.C.Berlinera, A.Markovas, I.Puškareva, V.Oniščuka, E.P.Iļjina , J.Udaļcovas, A.Vorobjova u.c. teorētiskajām atziņām.
Bakalaura darbā tika izmantotas šādas pētīšanas metodes: avotu un literatūras izpēte un analīze, intervija ,kontentanalīze, pedagoģiskā novērošana.
Apkopjot un analizējot iegūtos datus, tika secināts, ka rotaļa netiek bieži izmantota mācību procesā, bet tiek ietverti tās elementi, kas veicina un uztur skolēnos mācību motivāciju.
Atslēgvārdi: motivācija, mācību motivācija, sākumskolēns, rotaļa, didaktiskā rotaļa, kustību rotaļas, radošās rotaļas. In the bachelor work - ‘’The game as sholatic motivation promoter in form 1’’ is study how the game are using in learning process in form 1 and or its promote formation of scholastic moitvation. The aim of bachelor work is: to clarify use of the game in form 1 as scholastic motivation promoter in learning process in primary school.
The bachelor work to base on such authors : D.Dzinteres, I. Stangaines, J. Berdihovas, L.Klindovas, O.Holeicovas and N.L. Geidža, D.C. Berlinera, A.Markovas, I.Puskareva, V.Oniščuka, E.P. Iļjina, J. Udaļcova and A.Vorobjova etc. theoretic cognitions.
Methods of research: Source and literature research and analysis, interview, kontentanalysis, pedagogical observation.
To capsule and analysis acquired facts are infere, that the game aren’t use in learning process but is lay its components that contribute and to keep up scholastic motivation in pupils.
Keywords : motivation, scholastic motivation, primary pupil, the game, didactic game, movement game, creative game.