Show simple item record

dc.contributor.advisorČernova, Emīlijaen_US
dc.contributor.authorDubrova, Nadeždaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2686en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10159
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: „Lomu rotaļa kā 5-6 gadus veca bērna socializācijas līdzeklis”. Darba autore: Nadežda Dubrova Zinātniskā darba vadītāja: Dr. ped., profesore E. Černova Maģistra darba pētījuma mērķis: noteikt lomu rotaļas iespējas socializācijas procesa sekmēšanai pirmsskolas vecumā. Maģistra darba hipotēze: izmantojot lomu rotaļas veicināt bērna socializācijas procesu. Darbs sastāv no 71 lpp., 3 nodaļām, 9 tabulām, 14 attēliem, izmantoti 37 literatūras avoti, pielikums. Teorētiskajā darba daļa atklāti psihologu G. Andrejeva, R. Ņemovs, V. Muhina un D. Dzintere, M. Montessori, R. Boša pedagogu viedokļi par socializācijas procesa būtību, mehānismiem un faktoriem, apskatītas pirmsskolas vecuma bērnu sociālās attīstības īpatnības (J. Vasiļkova, R Garleja), apzinātas rotaļas būtību skaidrojošas teorijas (D. Dzintere, V. Muhina, O. Holeciova), pamatā vērsta uzmanība uz lomu spēles skaidrojumam. Praktiskajā darba daļā veikts pētījums par lomu rotaļas izmantošanu pirmsskolas vecuma bērna socializācijas procesā. Tas ļauj apgalvot, ka pareizi un mērķtiecīgi organizētā vidē veiksmīgāk un pozitīvāk izpaužas bērna individualitāte, veidojas bērna sociālās īpašības.en_US
dc.description.abstractThesis of the master’s thesis: “Role-play as the means of the socialization of 5 – 6 years old child”. Author of the thesis: Nadezhda Dubrova (Nadežda Dubrova) Supervisor of the treatise: Dr. ped., Professor E. Chernova (E. Černova) The aim of the research of the master’s thesis: to determine the opportunities for the role-play in the promotion of the socializing process in a pre-school age. Hypothesis of the master’s thesis: to stimulate the process of child’s socialization by using the role-play. The thesis consists of 71 pages, 3 chapters, 9 tables, 14 pictures, 37 literary sources used, as well as an appendix. Theoretical part of the thesis examines the views of the educators G. Andrejeva, R. Nemovs, V. Muhina and D. Dzintere, M. Montessori, R. Boshs on the essence, the mechanisms and the factors of the socializing process; explores the peculiarities in the social development of the pre – school aged children (J. Vasilkova, R. Garleja); recognizes the theories explaining the essence of the play (D. Dzintere, V. Muhina, O. Holeciova); and the main attention is paid to the explanation of the role-play. Practical part of the thesis includes the research on the use of the role-play in the socialization process of the pre – school aged child. This allows alleging, that the child’s individuality may find its expression more successfully and positively in a correctly and purposefully organized environment, which stimulates the development of the child’s social characteristics.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLomu rotaļa kā 5-6 gadus veca bērna socializācijas līdzeklisen_US
dc.title.alternativeRole play as a means of socialisation of 5-6 years old childrenen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record