Show simple item record

dc.contributor.advisorSkara-Mincāne, Ritaen_US
dc.contributor.authorAlbrekte, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:56Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26958en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10162
dc.description.abstractAngļu valodas skolotājiem un skolēniem, kas mācās angļu valodu, gramatika vienmēr ir sagādājusi raizes. Diplomdarba autore izvēlējās tēmu „Paņēmieni angļu valodā vienkāršās pagātnes apguvei 5.klasē,” tāpēc, ka tas ir izaicinājums skolotājam, ja klasē ir skolēni ar dažādu valodas zināšanu līmeni un skolotājam ir jāizvēlas metode, paņēmiens, vienkāršās pagātnes izskaidrošanai piektās klases skolēniem. Diplomdarba mērķis ir izpētīt dažādus paņēmienus angļu valodas stundās vienkāršās pagātnes apguvei 5.klasēs. Autore ir pētījusi S.Tornobija, J.Skrivenera , J.Harmera un citu darbus. Diplomdarbā izmantotas metodes kā atsevišķa gadījuma pētījums, datu vākšana, anketa un skolēnu darbu analīze. Pētījums tika veikts ar piektās klases skolēniem nepilnus trīs mēnešus. Viņi veica sešus uzdevumus. Autore ir izanalizējusi skolēnu darba rezultātus un izdarījusi secinājumus par šo pētījumu. Pētījuma rezultāti rāda, ka ir iespējams angļu valodas stundās izmantot dažādus paņēmienus, piemēram, kā drillus, teksts darbs ar tekstu, saskaņošanas uzdevumi, teikumu salikšana, patiesība/ nepatiesība un „krustiņi/ nullītes”, vienkāršās pagātnes mācīšanai piektās klases skolēniem, jo apstrādājot skolēnu darbu rezultātus bija redzams, ka viņu zināšanas par vienkāršo pagātni uzlabojušās. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts vienpadsmit divpadsmit gadus vecu skolēnu vecumposmu īpatnības, kas palīdz skolotājiem iesaistīt viņus angļu valodas vienkāršās pagātnes apguves procesā. Otrajā nodaļā ir apskatīta angļu valodas gramatikas mācīšanas nozīme piektās klases skolēniem. Trešajā nodaļā ir apskatīts prezentācijas, prakses un produkcijas (PPP) modelis angļu valodas gramatikas apguvē. Ceturtajā nodaļā tiek apskatīts kā visi iepriekšminētie paņēmieni darbojas praksē. Tie ir aprakstīti un izskaidroti, kā darbojas piektās klases skolēnu angļu valodas stundā, apgūstot vienkāršo pagātni. Pēc autores domām galvenais secinājums ir, ka izmantojot dažādus paņēmienus, piektās klases skolēni sekmīgāk apgūst angļu valodas stundās vienkāršās pagātnes lietošanu.en_US
dc.description.abstractGrammar has always been a problem for English language teachers and students who study English. The author of Diploma Paper has chosen to discuss Different Techniques to Teaching the Past Simple to 5th Grade Students in English Lessons because having students with different knowledge of English is a real challenge and it is very hard to choose a method or an approach which would help to help pupils of the 5th grade students to learn the form and usage of the simple past. The aim of Diploma Paper is to explore different techniques of teaching the simple past to 5th graders in English lessons. The author has studied works by S. Thornbury, J. Scrivener, J. Harmer and many other authors. The method of research of Diploma Paper is case study. The methods of data collection are observation, questionnaire, and analysis of students’ work. The author has done research for almost three months with sixteen fifth grade students. They did six tasks. The author has analyzed the results and has made conclusions based on this research. The result of research shows that different techniques, like drills, text study, matching technique, free sentence composition, true/ false statements and tic – tac – toe, can be used to teach the Past Simple to 5th Grade Students in English Lessons because these techniques prove and give possibility to students to practise the simple past tense. To the author’s opinion the main conclusion is that there are different techniques how successfully teach the past simple tense in English lessons to fifth grade students.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePaņēmieni angļu valodas vienkāršās pagātnes apguvei 5. klasēen_US
dc.title.alternativeMethods for acquisition of simple past in English in Grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record