Show simple item record

dc.contributor.advisorKaņepēja, Ruta Ināraen_US
dc.contributor.authorKuciņa, Gundegaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:59Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:59Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2747en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10184
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir „Vecāki kā sadarbības partneri pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanā”. Darba autore G. Kuciņa. Darba zinātniskā vadītāja ir Dr. paed. R. I. Kaņepēja. Pētījuma objekts: pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības formas. Pētījuma priekšmets: efektīva vecāku un pedagoģiskā kolektīva sadarbība , kā sekmīga pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanas procesa veicinātāja. Pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot, izstrādāt un pārbaudīt efektīvākās vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības formas, kas veiksmīgāk realizētu katra bērna audzināšanā izvirzītos uzdevumus. Pētījuma hipotēze ir: vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbība bērnu audzināšanas mērķu realizēšanā noritēs sekmīgāk, ja pedagoģiskais kolektīvs spēs izvēlēties adekvātas metodes, ņemot vērā katras ģimenes audzināšanas pieredzi, izglītības pakāpi, kultūras līmeni. Lai pārbaudītu hipotēzes patiesumu, ir jāveic sekojoši uzdevumi: •Izanalizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pedagoģisko sadarbību, tās vēsturisko skatījumu, pedagoģiskās darbības pieredzi vecāku un izglītības iestāžu sadarbības procesa efektīvā organizēšanā. •Izpētīt un izanalizēt vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības formu efektivitātes līmeni mūsdienu reālajā situācijā. •Izstrādāt un pārbaudīt vecāku un pirmsskolas izglītības iestādes sadarbības formas, kas veicina sekmīgu pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanas procesu. Maģistra darbs ietver: •ievadu, •3 nodaļas, kas apskata problēmas teorētisko aspektu (ietver 2 tabulas, 3 shēmas), •3 nodaļas, kas apraksta empīrisko pētījumu (30 tabulas un 30 grafiki, kas ataino anketēšanas rezultātus, kā arī tabula, kas ataino piedāvāto problēmas risinājumu); •nobeigumu; •izmantoto avotu un literatūras sarakstu.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master work is „Parents as collaboration partners in pre-school age children upbringing”. The scientific manager of the work is Dr. ped. R. I. Kaņepēja. The investigation object: pre-school educational institutions and family collaboration forms. The investigation subject: effective parents’ and pedagogical collective collaboration as successful promotion of the pre-school age children upbringing process. The objective of the investigation is to substantiate theoretically, develop and examine the most effective parents’ and pre-school educational institutions’ collaboration forms which could realize the tasks, forwarded in upbringing of every child, more successfully. The investigation supposition: parents’ and pre-school educational institutions’ collaboration for realization of children’s upbringing objectives will roll down more successfully if the pedagogical collective would be able to select the appropriate methods, taking into account the upbringing experience of a family, the educational degree and the cultural level. In order to examine the truth of the supposition, it is necessary to carry out the following tasks: •Analyse the pedagogical and psychological literature on pedagogical collaboration, its historical aspect, the experience of pedagogical activity in effective organization of parents’ and educational institutions’ collaboration process. •Investigate and analyse parents’ and pre-school educational institutions’ collaboration forms efficiency level within the situation of the contemporary reality. •Develop and examine parents’ and pre-school educational institutions’ collaboration forms, promoting successful upbringing process of pre-school age children.The Master work includes: •introduction, •3 chapters, considering the theoretical aspect of the problem (contain 2 tables, 3 schemes), •3 chapters, describing the empirical investigation (30 tables and 30 schedules, depicting the questionnaire results as well as a table, depicting the proposed solution of the problem); •conclusion; •list of sources and literature.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVecāki kā sadarbības partneri pirmsskolas vecuma bērnu audzināšanāen_US
dc.title.alternativeParents as cooperation partners in upbringing of pre-shoolersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record