• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

.Lasītintereses rosināšana 1.klasē

Thumbnail
View/Open
299-2855-Dubra_Inara_PmSk040037.pdf (297.4Kb)
Author
Dubra, Ināra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sūniņa, Valentīna
Date
2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba „ Lasīšanas intereses veicināšana 1. klasē” mērķis: Izstrādāt eksperimentālu programmu lasīšanas intereses rosināšanā. Diplomdarba uzdevumi: •Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru; •Rast interesantas darba formas un metodes lasīšanas pilnveidošanai. •Iepazīties ar ārzemju pieredzi. Sākumskolas skolēnu vecumposms ietver sevī strauju psihisko procesu intensīvu attīstību. Tādēļ nepieciešams meklēt tādas darba formas, kas sekmētu izvirzīto uzdevumu īstenošanu. Eksperimentālajā programmā, kas balstīta uz iegūtām teorētiskām atziņām, piedāvāju dažādas ārpusklases lasīšanas veidus. Šo veidu veiksmīga pielietošana dod vēlamos rezultātus. Pētnieciskais darbs veikts Babītes vidusskolas 1.c klasē. Piedāvātās darba metodes skolotāji var izmantot savā darbā, lai dažādotu lasīšanas intereses rosināšanu.
 
Das Ziel der Diplomatarbeit „ Das Fordern des Interesses fur das lesen in der 1. Klase” ist: Die Ausarbeitung eines experimentalen Programms fur das Fordern des Interesses fur das Lesen. Die Aufggaben der Diplomarbeit: -die padagogishe und psychologische Literatur zu analysieren, -neue und interessante Arbeitsformen Methoden fur die Vervollkommnung desLesens zu finden, -die auslandische Erfahrung hennen zu lerner. Die Schuler der Unterstufe besitzen eine inensive Entnichlung der psychischen Prozesse. Deshalb ist es notwending, solche Arbeitsformen zu suchen, die zur veruinklichung der Aufgaben beitragen konuten. Im experimentalen Programm, das auf die gewonnenen theoretischen Erkenntnisse stutzt biete ich verschiedene Arten des Lesens „ausserhalb der klasse” an . Das erfolgreiche Anwenden dieser Arten fuhrt zu den wunschenswerten Ergebnissen. Die erforscherarbeit wurde in der 1.c klasse der Mittelschule Babīte gemacht. Die Lehrer konnen die angebotenen Arbeitsmethoden in ihrer Arbeit verwenden, um das Fordern des Interesses fur das Lesen Mannigfaltig zu machen.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10202
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV