Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorHeinsberga, Vinitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:03Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other2884en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10215
dc.description.abstractViens no saskarsmes prasmju attīstības veicinošajiem faktoriem ir rotaļa. Bakalaura darbā tika veikts pētījums, lai izzinātu saskarsmes prasmju attīstības līmeni un tā veicināšanas iespējām, izveidojot rotaļu kopu. Darba autore izmantoja pētīšanas metodes – novērošana, anketēšana un izmēģinājumdarbība. Bakalaura darba pētījuma bāze ir Ogres rajona X pirmsskolas izglītības iestādes 5 – 6 gadīgo bērnu grupa. Darbā aplūkotas teorētiskās nostādnes par saskarsmes prasmēm, veikta bērnu saskarsmes prasmju sākotnējā izpēte, vecāku anketēšana, izmēģinajumdarbība – izveidota atbilstoša rotaļu kopa, aprobēti un analizēti iegūtie rezultāti. Saskarsmes prasmju attīstība ir saistīta ar bērna prasmi kontaktēties ar vienaudžiem un pieaugušajiem, ar morāles normu un jēdzienu (labestība, labsirdība, iejūtība, draudzība, utt.) izpratnes veidošanu un sabiedrisko normu apgūšanu. Tie bērni, kuri saskarsmes prasmes apgūst pirmsskolas izglītības iestādē, skolā vieglāk iekļaujas jaunajos apstākļos nekā tie bērni, kas audzināti tikai ģimenē. Rotaļa ir pirmsskolas vecuma bērna vistuvākais, vissaprotamākais un visaizraujošākais nodarbošanās veids. Tas, ko viņš apgūst rotaļas procesā, viņam padodas bez piepūles, it kā pats no sevis. Bakalaura darbs sastāv no – ievada, 7 daļām, secinājumiem, izmantotās literatūras, pielikuma, Pētījumā iegūtie dati atspoguļoti 10 attēlos un 3 tabulās. Darba apjoms sastāda 74 lapaspuses. Izstrādātais bakalaura darbs varētu interesēt tos pedagogus, vecākus un citus interesentus, kuru darbība ir saistīta ar pirmsskolas vecuma bērniem.en_US
dc.description.abstractOne of the contact skill development coefficients is the play. In this bachelors work is made a reserch in order to find out the level of development of contact skills, creating a play group. The works authoress used reserch methods – observation, mediatization, and experimental activity. The bachelors works base of reserch is Ogres region X pre-schools educational institutions 5-6 year old pre-schoolers. There are viewed theoretical theses about contct skills, done childrens contact skill primeval reserch, parents mediatization, experimental activity – is made a relevant play group, the rezults are approbated and analized. The development of contact skills is related with childs skills to socialize with peers and adults, with concepts of morality (generosity, kindheartedness, senstivity, frendliness) understanding. The children who learn the development of contact skills in the pre-school are better prepared to take part in school than these children who are rased only in the family. The play is pre-schoolers the closest, the most understandable and the most exciting activity form. The skills they learn by playing process are learned quicker and easier. The bachelors work consist of inroduction, 6 parts, conclusions, bibliography, appendices. The research dates are showen in 10 pictures and 3 tables. The works amount is 74 pages. This bachelors work could interest the theachers and parents whose action is connected with pre-schoolers.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSaskarsmes prasmju veidošanās 5- 6 gadus vecumiem bērniem pirmskolāen_US
dc.title.alternativeDevelopment of interaction skills of 5-6 years old children at preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record