Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorVilciņa, Initaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:05Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2966en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10239
dc.description.abstractPētījuma „Rotaļa valodas prasmju pilnveidei latviešu valodas stundās jaunākā skolas vecuma bērniem” mērķis – izzināt, kādi nosacījumi jāievēro, izmantojot rotaļu kā mācību metodi, un kā tā veicina skolēnu valodas lietošanas prasmju kvalitatīvas izmaiņas. Tēmas aktualitāte saistīta ar valodas izmantošanas nepieciešamību visu mācību priekšmetu apguvē. Lai valodas prasmju pilnveide būtu kvalitatīva ,tai ir jābūt motivētai, bet rotaļai jaunākā skolas vecuma bērni vienmēr ir motivēti. Darbā analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par rotaļu kā bērna darbību, raksturotas jaunākā skolas vecuma bērnu izziņas spējas un mācīšanās īpatnības, kā arī apskatītas valodas prasmju attīstīšanas un pilnveides iespējas, izmantojot rotaļu. Tiek piedāvāts 1. – 4. klasēs aprobēts rotaļu kopums klausīšanās, runāšanas, lasīšanas un rakstīšanas prasmju pilnveidei. Darbā aprakstīta un analizēta minēto rotaļu aprobācija un to izmantošanas ietekme uz skolēnu valodas prasmju attīstību un pilnveidi. Pētījums pierāda rotaļas kā mācību metodes izmantošanas efektivitāti latviešu valodas stundās un sniedz ieteikumus to iekļaušanai pedagoģiskajā procesā.en_US
dc.description.abstractThe title of the research is “Game as means of language development in lower primary school’ The aim of research is to find out what factors should be observed to use game as one of teaching methods and how it promotes language skills. The use of language in acquiring all subjects determines the topicality of the theme. To reach a qualitative development of language skills children have to be very well motivated and young learners are always motivated to play games. The author analyses scientific and methodological literature on using game as child’s activity. The research work characterizes young learners’ learning skills and peculiarities, analyses possibilities of developing and improving language skills by using game. The work offers a set of games for forms 1 to 4 approbated for developing listening, speaking, reading and writing skills. The researcher describes and analyses the process of approbation of games and their influence on children’s language development and improvement. The research proves the efficiency of using game as means of teaching method in the Latvian language lessons and suggests including them in pedagogical process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa valodas prasmju pilnveidei latviešu valodas stundās jaunākā vecuma bērniem.en_US
dc.title.alternativeGame for the improvement of language skills in Latvian language lessons with junior form children.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record