dc.contributor.advisor | Āboltiņa, Līga | en_US |
dc.contributor.author | Gintere, Inga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:06Z | |
dc.date.issued | 2006 | en_US |
dc.identifier.other | 2994 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10249 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba temats ir ekoloģiskās izglītības veicināšana izglītības vidējā vecuma grupā. Darba autore ir Pedagoģijas bakalaura studiju programmas 4.kursa studente Inga Gintere.
PĒTĪJUMA AKTUALITĀTE:
Šī pētījuma problēma par dabu ir aktuāla, jo, ja cilvēks nav saudzīgs pret dabu, tad arī daba nesaudzē cilvēku. Svarīgi ir, lai saudzīgā attieksme pret dabu sāktu veidoties jau pirmsskolas vecumā un turpinātos visa mūža garumā. Izvērtējot tēmas aktualitāti, darba autore veido tematisko plānojumu, ar kura palīdzību tiktu veicināta ekoloģiskās izglītības apguve pirmsskolas izglītības iestādē.
PĒTĪJUMA MĒRĶIS:
Teorētiski un praktiski izzināt ekoloģiskās izglītības iespējas pirmsskolas izglītības iestādē vidējā vecuma grupā.
PĒTĪŠANAS METODES:
1.Zinātniskās literatūras analīze pedagoģijā un psiholoģijā.
2.Empīriskās metodes (pārrunas, intervijas, ekspertatzinums).
Pēc sākotnējās izpētes un ekspertatzinumu metodes tiek secināts, ka izmantojot šo tematisko plānojumu veicinās ekoloģiskā izglītība, jo tā realizācijā tiek izmantotas dažādas iespējas – metodes, darba organizācijas formas un tēmas, kas palīdzētu bērnam iegūt ne tikai zināšanas par dabu, bet arī veidot attieksmi pret to.
DARBA STRUKTŪRA:
Pētījums sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, darba apjoms ir 80 lapas. Pētījumā ir iekļautas 3 tabulas, 3 attēli un 4 diagrammas. | en_US |
dc.description.abstract | The theme of this bachelor’s paper is Development of Ecological Education for Middle Age Preschoolers in Preschool Institution. The author is Pedagogical bachelor’s 4th year’s student Inga Gintere.
TOPICALITY OF THE RESEARCH
The problem discussed in this research is topical, because, if a man is not careful towards nature, then also nature will not spare a man. It is important that careful attitude towards nature is developed already in preschool years and continues all life long. Evaluating the topicality of the theme, the author of this paper forms thematic layout which will help to develop ecological education in preschool institution
THE AIM OF THE RESEARCH
To cognize theoretically and practically the possibilities of ecological education in preschool institution for middle age preschoolers.
RESEARCH METHODS
1.analyses of scientific pedagogical and psychological literature
2.empirical methods (debates, interviews, expert statements)
The initial investigation and the method of expert statement shows that using this thematic layout develops ecological education., as when implementing it, various resources are used – methods, types of work management and themes which would help children not only to acquire knowledge about nature, but also form their attitude towards it.
STRUCTURE OF THE PAPER
The research consists of theoretical and practical part, total amount 80 pages. There are 3 charts, 3 pictures and 4 diagrams included in this research. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Ekoloģiskās izglītības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē vidējā pirmsskolas vecuma grupā | en_US |
dc.title.alternative | Promotion of ecological education at preschool in the middle preschool age group | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |