Show simple item record

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līgaen_US
dc.contributor.authorGintere, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:06Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:06Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2994en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10249
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir ekoloģiskās izglītības veicināšana izglītības vidējā vecuma grupā. Darba autore ir Pedagoģijas bakalaura studiju programmas 4.kursa studente Inga Gintere. PĒTĪJUMA AKTUALITĀTE: Šī pētījuma problēma par dabu ir aktuāla, jo, ja cilvēks nav saudzīgs pret dabu, tad arī daba nesaudzē cilvēku. Svarīgi ir, lai saudzīgā attieksme pret dabu sāktu veidoties jau pirmsskolas vecumā un turpinātos visa mūža garumā. Izvērtējot tēmas aktualitāti, darba autore veido tematisko plānojumu, ar kura palīdzību tiktu veicināta ekoloģiskās izglītības apguve pirmsskolas izglītības iestādē. PĒTĪJUMA MĒRĶIS: Teorētiski un praktiski izzināt ekoloģiskās izglītības iespējas pirmsskolas izglītības iestādē vidējā vecuma grupā. PĒTĪŠANAS METODES: 1.Zinātniskās literatūras analīze pedagoģijā un psiholoģijā. 2.Empīriskās metodes (pārrunas, intervijas, ekspertatzinums). Pēc sākotnējās izpētes un ekspertatzinumu metodes tiek secināts, ka izmantojot šo tematisko plānojumu veicinās ekoloģiskā izglītība, jo tā realizācijā tiek izmantotas dažādas iespējas – metodes, darba organizācijas formas un tēmas, kas palīdzētu bērnam iegūt ne tikai zināšanas par dabu, bet arī veidot attieksmi pret to. DARBA STRUKTŪRA: Pētījums sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas, darba apjoms ir 80 lapas. Pētījumā ir iekļautas 3 tabulas, 3 attēli un 4 diagrammas.en_US
dc.description.abstractThe theme of this bachelor’s paper is Development of Ecological Education for Middle Age Preschoolers in Preschool Institution. The author is Pedagogical bachelor’s 4th year’s student Inga Gintere. TOPICALITY OF THE RESEARCH The problem discussed in this research is topical, because, if a man is not careful towards nature, then also nature will not spare a man. It is important that careful attitude towards nature is developed already in preschool years and continues all life long. Evaluating the topicality of the theme, the author of this paper forms thematic layout which will help to develop ecological education in preschool institution THE AIM OF THE RESEARCH To cognize theoretically and practically the possibilities of ecological education in preschool institution for middle age preschoolers. RESEARCH METHODS 1.analyses of scientific pedagogical and psychological literature 2.empirical methods (debates, interviews, expert statements) The initial investigation and the method of expert statement shows that using this thematic layout develops ecological education., as when implementing it, various resources are used – methods, types of work management and themes which would help children not only to acquire knowledge about nature, but also form their attitude towards it. STRUCTURE OF THE PAPER The research consists of theoretical and practical part, total amount 80 pages. There are 3 charts, 3 pictures and 4 diagrams included in this research.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleEkoloģiskās izglītības veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē vidējā pirmsskolas vecuma grupāen_US
dc.title.alternativePromotion of ecological education at preschool in the middle preschool age groupen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record