• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sākumskolas 2.klašu skolēnu pašvērtējums latviešu valodā un matemātikā.

Thumbnail
View/Open
299-3003-Petrova_Kristine_Peda980056.pdf (379.4Kb)
Author
Kolāte, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Melnbārde, Helga Ingeborga
Date
2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomdarba mērķis ir izpētīt skolēnu pašvērtējuma un skolotāja vērtējuma iespējas latviešu valodas un matemātikas stundās 2. klasei. Mērķa sasniegšanai izvirzīti šādi uzdevumi: veikt pedagoģiski – psiholoģiskās literatūras par pētāmo problēmu atlasi un izpēti; izpētīt vērtēšanas un pašvērtējuma filosofiski pedagogiskos aspektus pētāmās problēmas skatījumā; noskaidrot mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus; izanalizēt vērtēšanas un pašvērtējuma iespējas Rīgas Vecmīlgrāvja sākumskolā „Blāzmiņa” un veikt skolēnu pašvērtējuma salīdzinājumu 2.a un 2.b klasēs. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām ar apakšnodaļām, nobeiguma, literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek analizēti vērtēšanas filosofiski pedagogiskie aspekti, vērtēšanas funkcijas, skolēnu vajadzības iesaistīties savu mācību sasniegumu vērtēšanā un pašizvērtēšanā, apskatītas vērtēšanas problēmas un to raksturīgās izpausmes. Otrajā nodaļā apskatu mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus, pašvērtējumu. Jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģiskais raksturojums: fiziskā attīstība, izziņas attīstība, sociālā attīstība, psihiskā attīstība ģimenē tiek aplūkota trešajā nodaļā. Pēdējā nodaļā tiek atspoguļota skolēnu pašvērtējuma analīze latviešu valodā un matemātikā 2.a un 2.b klasēs un izvērtēti rezultāti.
 
The aim of the work is to research possibilities of the student’s self evaluation and teacher’s evaluation in Latvian language and Mathematics classes in Forms 2. To achieve the aim the tasks were set: to study the pedagogical and psichological literature research aspects of evaluation and selfevaluation; to determine methods of evaluation; to analize possibilities of evaluation and selfevaluation in Riga Vecmilgravis Primary School „Blazmina” and to make a comparison of student’s selfevaluation in Forms 2.a and 2.b. The work consists of the introduction, four parts, the conlusion, the list of literature and the appendix. The first part of the work analyses the pedagogical aspects of evaluation, functions of evaluation, the children’s needs to take part in the evaluation and selfevaluation, observes problems of evaluation. The second part observes the methods of evaluation and selfevaluation. The third part gives the psichological description of young learners: psysical development, social development, psychic development in the family. The last part reflects the analysis of student’s selfevaluation in Latvian language and Mathematics in Forms 2.a and 2.b and the results are given.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10254
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV