• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana rokdarbos 4.klasē darbā ar papīru.

Thumbnail
Öffnen
299-30387-Enina_Inta_PmSk040027.pdf (489.0Kb)
Autor
Eniņa, Inta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Datum
2006
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis bija izveidot kritērijus mācību sasniegumu vērtēšanā un pašvērtēšanā rokdarbos 4.klasē darbā ar papīru un novērtēt skolēnu prasmes dažādos darbības veidos. Lai kritērijus izveidotu, autore iepazinās ar dažādu autoru darbiem, kas pētījuši šo problēmu. Lai skolēnu novērtējums būtu objektīvs, autore katrai prasmei izstrādāja kritērijus, kurus apkopoja skolotāja un pašvērtējuma kartēs, katram darbības veidam. Šos kritērijus izmantoja praktiskajā darbībā. Jaunākajā skolas vecumā, liela nozīme ir skolēnu vecumposma īpatnībām. Diplomdarba laikā tika veikta praktiskā izmēģinājuma darbība, kura notika rokdarbu stundās 4.klasē. Pēc praktiskās darbības autore veica skolēnu prasmju izvērtēšanu pēc izveidotajiem kritērijiem, salīdzināšanu un rezultātu analīzi. Skolēni veica savu prasmju pašvērtējumu.
 
The aim of the diploma paper was to make the criteria for assessing the 4 th grade schoolchildren’s skills to create a paper collage at the lessons of home economics. In order to make the above mentioned criteria the author of the diploma paper had been processing the literature written by various authors that had investigated the same question. To get the children’s skills assessment objective, the author of the diploma paper had made the criteria that were summarized on the teacher’s and children’s self – assessment cards. At the youngest schoolchildren’s age there is a great importance of the peculiarities of their age. While the diploma paper had been carried out, the author had made the experimental research at the 4 th grade lessons of home economics. When the practical part was over, the author of the diploma paper accomplished the assessment of the learns’ skills according to the followed the results of the research. The learners made the self – assessment of their skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10270
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV