Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorTuča, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:11Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:11Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other30487en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10285
dc.description.abstractDiplomdarbs ir par japāņu kultūrvides vērtību apzināšanu kā ierosmi skolēnu radošajai darbībai vispārizglītojošā skolā pamatskolas klasēs. Diplomdarbu veido teorētiskā un praktiskā. Teorētiskajā daļā tiek aplūkotas japāņu kultūrvides vērtības, to apzināšana kā ierosme skolēnu radošajai darbībai vispārizglītojošā skolā, sekojoši aprakstīta izveidotā uzdevumu kopa, veidota diviem mācību gadiem – 8. klasei, sekojoši 9.klasei, un balstīta uz pedagoģijas, psiholoģijas, vizuālās mākslas metodikas literatūru, Valsts pamatizglītības standartu vizuālajai mākslai. Praktiskajā daļā tiek aprakstīta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, izdarīti secinājumi par skolēnu mācību sasniegumiem, pedagoģisko darbību. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, piecām apakšnodaļām, nobeiguma, vizuālā pielikumaen_US
dc.description.abstractCe mémoire de maîtrise traite de la conscience des valeurs de la culture japonaise comme source d'inspiration pour la créativité des élèves à l'école primaire. Il est constitué de deux parties : l’une théorique et l’autre pratique. La partie théorique traite de la culture japonaise et de ses valeurs comme étant une source pouvant inspirer l'action créative des élèves. Ensuite, un ensemble d’exercices prévus pour deux années d'études au collège est décrit. Ces devoirs se réfèrent à la littérature pédagogique, psychologie et méthodologie des arts visuels ainsi qu’au Standart d'Etat sur l'art visuel dans l'éducation primaire. La partie pratique est consacrée à la description de l’essai pédagogique de l'ensemble des exercices. La mise en œuvre de ces devoirs a permis de tirer la conclusion que l'action artistique des élèves ainsi que leur compréhension de la diversité du monde artistique sont véritablement inspirées par les valeurs de la culture japonaise. Le mémoire de maîtrise contient une partie d'introduction, quatre chapitres, cinq sous-chapitres, une conclusion ainsi que le matériel visuel joint.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleJapāņu kultūrvides vērtību apzināšana kā ierosme mākslinieciskajai darbībai vizuālās mācības nodarbībās pamatskolāen_US
dc.title.alternativeUnderstanding the values of Japanese cultural environment as an inspiration for the artistic activity at visual art lessons at primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record