Show simple item record

dc.contributor.advisorŠteinberga, Agneseen_US
dc.contributor.authorRubene, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30591en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10295
dc.description.abstractBakalaura darbs „ 7-10 gadus vecu bērnu jūtu un emociju attīstīšana Svētdienas skolās”. Šīs tēmas nozīmi raksturo apstāklis, ka arvien biežāk nākas sastapties ar bērniem un pusaudžiem, kuru uztverē un domāšanā redzams emocionālais un jūtu deficīts. Bakalaura darba mērķis ir izveidot Svētdienas skolas nodarbību metodiskos ieteikumus bērnu emociju un jūtu attīstīšanai jaunākajā skolas vecumā. Pētījumā īstenoti šādi pamatuzdevumi - iepazīties ar zinātnisko literatūru par jaunāko skolas vecuma bērna vecumposma attīstības īpatnībām, bērna reliģisko priekšstatu veidošanos un pieaugušo lomu to attīstībā, emociju un jūtu psiholoģisko raksturojumu; sniegt ieskatu par Svētdienas skolas nodarbību specifiku un tās vēlamo rezultātu uz jūtu attīstīšanu bērnos; izveidot Svētdienas skolas nodarbību metodiskos ieteikumus bērnu emociju un jūtu attīstīšanai jaunākajā skolas vecumā. Darba praktiskajā daļā ir pamatota nepieciešamība pēc mācību līdzekļiem Svētdienas skolām, kā arī izstrādāti 14 nodarbību metodiskie materiāli, par kuriem ir saņemts pieredzējušu ekspertu vērtējums. Atslēgvārdi: sākumskolas vecuma bērns, jūtas un emocijas, Svētdienas skola, metodiskie materiāli.en_US
dc.description.abstractBachelor paper „Development of feelings and emotions of 7-10 years old children in Sunday Schools”. This theme is very important because of the fact that constantly often we have to meet with children and teenagers who have emotional and pathetic disadvantage. The goal of this Bachelor paper is to develop methodical recommendations for Sunday Schools, how to help children to improve their emotions and feelings in their early school ages. In this research were implemented the following missions: to get acquainted with scientific literature about the individualities of evolution for children in the age of preparatory school, children’s development of religious concepts and the role of adults in it, psychological description of emotions and feelings, to show the specifics of Sunday Schools and to show the advisable results for development of feelings in children, to create methodical recommendations for Sunday schools how In the practical part of this Bachelor paper are arguments why there is a need for teaching aids for Sunday schools and developed 14 teaching aids for Sunday school lessons with a valuation from experienced experts. Keywords: children at the age of primary school, feelings and emotions, Sunday school, teaching aids.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title10-12 gadus vecu pusaudžu emociju un jūtu attīstīšana Svētdienas skolas nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of emotions and feelings of 10-12 years old adolescents at lessons of the Sunday schoolsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record