Pusaudžu ar fiziskās attīstības traucējumiem gribas attīstīšana Raiskuma sanatorijas internātpamatskolā
Author
Duņēna, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs pedagoģijā atklāj gribas attīstības nepieciešamību pusaudžiem ar fiziskās attīstības traucējumiem internātskolas apstākļos patreizējā laika posmā.
Darba autore uzsver tieši gribas attīstības nepieciešamību pusaudža vecumposmā bērniem ar fiziskās attīstības traucējumiem, pamatojoties uz šo bērnu psihofizioloģiskām īpatnībām un ģimenes nepietiekamo audzināšanu.
Darbā var iepazīties ar pedagoģiskajā, psiholoģiskajā un filosofiskajā literatūrā gūto gribas teorētisko raksturojumu. Bakalaura darba autore atklāj skolas, tās vides un pusaudža paša darbības nozīmi gribas attīstīšanā. Bakalaura darbs iepazīstina ar gribas attīstīšanas iespējām pusaudžiem ar fiziskās attīstības traucējumiem internātpamatskolas apstākļos. Pētījums pierāda internāta skolotāja un pusaudža paša darbības nozīmi gribas attīstīšanā internātskolas apstākļos. The bachelor’s work in pedagogy discovers the necessity of will development for a teenagers with physical development disturbances at the boarding school’s conditions nowadays at present.
The author of this work accents directly the necessity of will development for teenagers with physical disturbances, it’ s based on the psychophysiological peculiarities and family’s insufficient education for these children.
In this work readers can make the acquaintance of will theoretical description in pedagogical, psyhological and phylosophical
The author of the bachelor’s work discovers school’s its surroundings and teenagers meanings of activities in the development of will.
The batchelor’s work introduces with possibilities of the will development for teenagers, who have got some disturbances of physical development in the conditions of boarding school.
The search proofs the importance of boarding school’s teacher and teenager’s activities in the will development at the boarding school’s conditions.