Jaunais pamatizglītības standarta dabaszinībās 1.-6.klasei saturs un tā realizēšanas metodes 4.klasē.
Author
Gaigale, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba struktūra ir sekojoša: ievads, 5 nodaļas, nobeigums un secinājumi, pielikumi, darbā ir 4 tabulas, 14 diagrammas.
Daces Gaigales diplomdarbā „Jaunais pamatizglītības standarta dabaszinībās
1.– 6.klasei saturs un tā realizēšanas metodes 4.klasē” dots dabaszinību pamatizglītības standarta 1. – 6. klasei salīdzinājums ar dabaszinību priekšmeta vadlīnijām, sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnību raksturojums, kā arī metodiskie paņēmieni un mācību darba organizācijas formas dabaszinību pamatizglītības standarta 1. – 6. klasei realizēšanai 4.klasē.
Diplomdarba autores piedāvā mācību priekšmeta obligātā satura komponentu un tiem pakārtotos apgūstamie mācību temati 4. klases 1.semestrim, apkopoti dabaszinību skolotāju aptaujas rezultāti un to analīze par jaunā dabaszinību pamatizglītības standarta 1. -6. klasei realizēšanu 4.klasē. The structure of the Diploma paper is following: Introduction, 5 parts, conclusions, appendices. There are 4 tables, 14 digramms in this paper.
Dace Gaigale’s diploma paper “The new standard of the basic school in the natural sciences of the 1-6 forms and its realization of methods in the 4th form” gives comparison of the standard of the basic school with the lines of natural sciences at the lessons. It also highlights characteristics of primary school pupils, the methodological approaches and the forms of work in the classroom using natural sciences standard 1- 6 forms in the 4th form.
The author of Diploma paper provides the necessary components of contents of the subject as well as themes in the 4th form for the 1st term. The author has also summarized and analysed the results of questionnaire for teachers about new basic standard of 1- 6 forms natural sciences in the 4th form.