Show simple item record

dc.contributor.advisorTakere, Guntaen_US
dc.contributor.authorGņedova, Marijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:12Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3062en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10299
dc.description.abstractLatvijas izglītības sistēmā aktuāls ir kļuvis uzdevums paaugstināt mācīšanas un mācīšanās kvalitāti skolās. Mācību procesam ir jābūt orientētam ne tikai uz zināšanu uzkrāšanu un izprašanu, bet arī uz skolēnu psiholoģisko sagatavotību iekļauties dažādās dzīves norisēs, uz pašu skolēnu mācību darbības aktivizēšanu. Skolēnu motivācijas veidošana ir bijusi un būs nozīmīgs process dažādos laikmetos. Šodien izglītības mērķis liek izvēlēties aktīvas izziņas procesu un motivācijas veicinošas metodes, kas attīsta prasmes gan mācīties, gan sadarboties, gan prast sevi novērtēt. Šos uzdevumus palīdz īstenot lomu spēles kā viena no interaktīvajām mācību metodēm. Izmantojot lomu spēles metodi, skolēnu motivācija mācību procesā jūtami pastiprinās, taču rezultāts būs sasniedzams tikai tad, ja attiecīgajā laikā un vietā tiks izvēlēta labi organizēta un izplānota lomu spēle. Ievērojot sākumskolas skolēnu vecumposma īpatnības, lomu spēļu metode palīdz skolēniem mācību procesā justies drošāk un brīvāk, palielina interesi par mācību vielu, un līdz ar to uzlabojas mācību rezultāti, skolēni kļust aktīvāki un patstāvīgāki. Eksperimentālās izmēģinājuma nodarbības, kas tika organizētas un vadītas Rīgas vidusskolā, parādīja, ka, izmantojot lomu spēļu metodi, skolēnos veidojas noturīga mācību motivācija. Izvirzītā hipoteze, ka lomu spēles metode skolēnos veido noturīgu angļu valodas mācīšanās motivāciju, ir patiesa.en_US
dc.description.abstractIn the education system of Latvia the task is actually to raise quality of teaching and learning at school. Educational process should be focused not only on accumulation and understanding of knowledge, but also on psychological preparedness of pupils to incorporate into different process of life, on activation scholastic process by pupils. At various times activation process of motivation was and will be important. The purpose of modern education make to chose active methods of encouragement of process of knowledge which improve skills to study, cooperate, skill to estimate. These tasks help to carry out different interactive methods, which improve motivation of pupils to study. Using role play method, the knowledge of education process considerably becomes more active, but the result will be achieved only then if in a corresponding place and time the appropriate prepared and planned role play will be chosen. Taking into account age features of pupils of elementary school, role play method help them to feel like more free and safe during the lesson, increase interest to a teaching material and accordingly educational results raise, pupils become more active and more independent. During experimental experiences which were carried out in Riga Secondary School , using role play method, has shown that pupils acquired deep stable motivation. To put forward hypothesis, that role play method assists stable motivation for pupils to learn English is veritable.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLomu spēļu izmantošana motivācijas veidošanai angļu valodas apgūšanas procesā.en_US
dc.title.alternativeUse of role plays for developing motivation in the process of acquisition of English.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record