Mācīšanās kompetences attīstīšana angļu valodas stundās 7.klasē.
Автор
Zučika-Kuzņecova, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kačkere, Aina
Дата
2006Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba mērķis ir izpētīt pusaudžu mācīšanās kompetences veidošanos angļu valodas stundās.
Mūsdienās cilvēkam ir svarīgi zināt svešvalodas, jo tās dod iespēju iegūt izglītību ārzemēs, kā arī iegūt prestižu un labi atalgotu darbu.
Galvenais priekšnoteikums valodas apgūšanai ir pašu skolēnu iniciatīva un interese mācīties, kas arī ir priekšnoteikums mācīšanās kompetences attīstīšanai. Mācīšanās kompetence ir skolēnu prasme mācīties un izvēlēties ko un kā mācīties. Tā ir skolēnu zināšanu, attieksmju un prasmju kopums, kas jāsasniedz beidzot kādu mācību posmu.
Lai pilnveidotu skolēnu mācīšanās kompetenci, skolotājiem ir:
1.jāattīsta skolēnu izziņas intereses,
2.jāveido pozitīva mācīšanās vide,
3.jāpilnveido sadarbība ar skolēniem,
4.jāpilnveido sava pedagoģiskā meistarība. The aim of this work is to examine teenager learning competition in English lessons.
Nowdays it is very important to know languages because they help to get good education and prestige job abroad or in Latvia. The most important languages learning condition is students’ interest and willingness start to learn. Learning competition is ability to learn and choose what learn and how learn. Learning competition is students’ knowledges, skills and attitude.
For learning competition’s improve teachers have to:
1.develop students’ interest,
2.make positive learning environment,
3.perfect cooperation with students,
4.perfet their educational skills.