Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandraen_US
dc.contributor.authorZariņa, Solvitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:13Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:13Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3070en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10306
dc.description.abstractDarba mērķis ir noskaidrot, kādu ietekmi uz angļu valodas apguvi atstāj skolēniem diagnosticētie mācīšanās traucējumi, veicot teorētisku šo problēmu analīzi, kā arī praktisku pētījumu. Darbs sastāv no ievada un piecām daļām, kam seko secinājumi, rekomendācijas un nobeigums, kā ari izmantotās literatūras saraksts un vairāki pielikumi. Darba 1. daļā dots pārskats par speciālo izglītību Latvijā un to, kas tiek darīts, lai veicinātu bērnu ar speciālām vajadzībām integrāciju vispārējās izglītības iestādēs. Darba 2. daļā aplūkotas problēmas, kas rodas bērniem ar mācīšanās grūtībām angļu valodas apguves procesā. Aplūkoti dažādu mācīšanās traucējumu cēloņi, pamattipi un izpausmes. Darba 3. un 4. daļā analizēta mācīšanās grūtību ietekme uz svešvalodu apguvi, kā arī dotas vairākas iespējamās kompensēšanas stratēģijas, lai uzlabotu četru pamatiemaņu mācīšanu angļu valodas stundās. Darba 5. daļu veido pētījums par Rīgas speciālās pamatskolas – attīstības centra 6. klases skolniekiem un viņu mācīšanās traucējumiem, kā arī korekcijas darbā izmantotajiem pielāgojumiem un metodēm, kas uzlabo šo skolēnu mācīšanās sasniegumus. Darba rezultātā ir pierādīts, ka bērniem, kuriem ir mācīšanās traucējumi, tie spilgti izpaužas arī angļu valodas apguvē, taču ir iespējams sasniegt zināmus uzlabojumus, izvēloties pareizās metodes un korektīvos līdzekļus.en_US
dc.description.abstractThe aim of this work is to clarify the influence of learning difficulties on English as a foreign language aquisition performing both theoretical and practical analysis of this issue. The work consists of an introducion and five parts which are followed by conclusions, recommendations and a wind-up, as well as a bibliography list and several appendices. Part 1 of this work gives overview on special education system and integration policy in the Republic of Latvia. Part 2 outlines problems that occur in language learning process for children with learning difficulties. There are explained reasons, types and displays of learning difficulties. Parts 3 and 4 describe impacts of learning difficulties to language acquisition as well as give various compensatory strategies and advices how to improve teaching of English basic skills in language lessons. Part 5 is formed by a research on Grade 6 pupils of Riga Special primary school – development centre, their respective learning difficulties, corrective measures and adjustments that can improve their learning. The work proves that children with learning difficulties encounter problems in English as a foreign language aquisition, however it is possible to improve their knowledge by using appropriate teaching methods, aids and tasks.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAngļu valodas apguves problēmas bērniem ar īpašām vajadzībām (mācīšanās grūtībām).en_US
dc.title.alternativeProblems of learning of English special needs children.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record